Krajem prošlog tjedna Ikea je počela dostavljati svoj katalog na više od 500 tisuća adresa koje su u radijusu 60 minuta vožnje automobilom od novog trgovačkog centra.
Ovo je uobičajen način promocije za ovu trgovinu namještaja, koja svoje godišnje kataloge uvijek dostavlja do vrata korisnika.
I dok su tisuće Zagrepčana s oduševljenjem dočekale svoj primjerak, dio se pobunio zbog načina i termina dostave. Katalog, naime, dostavljači vješaju na kvaku ulaznih vrata stana ili kuće, a kako je turistička sezona u punom jeku, mnogi se boje da će katalog koji tjednima visi na vratima biti pozivnica provalnicima koji će znati da je stan prazan.
Akcija na Facebooku
- Imam osjećaj da mi na vrtima doslovno stoji znak “prazno” i strah me provale - rekla je Zagrepčanka u čiju je ulic...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....