Grad Zagreb u kolovozu uvodi novi sustav javnih bicikala, a već tad će se na ulicama pojaviti čak 180 stanica s njih 2000 na raspolaganju. Riječ je o ambicioznom projektu koji bi značajno mogao promijeniti promet u gradu, a cijena polusatne vožnje iznosit će 50 centi.
Sustavi javnih bicikala nisu novost, mnogi ih europski gradovi imaju već dugi niz godina, a nama najbliži su Beč i Ljubljana. Pokretači projekta za Jutarnji otkrili niz nepoznatih detalja o načinu na koji će projekt funkcionirati u praksi.
Osiguranje od krađe i vandalizma
Najvažnije: bicikli će biti opremljeni GPS-om, čime će se omogućiti stalni nadzor njihove lokacije, a redovite obilaske stanica vršit će ovlaštene službe operatera. Na “osjetljivim” lokacijama, gdje bude više incidenata, razmotrit će se i uvođe...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....