Danas su započeli radovi na zamjeni tramvajskih skretnica, zbog čega je na snazi nova regulacija prometa kod križanja Vukovarske ulice i Savske ceste. Za vozače to znači da nema skretanja iz Vukovarske prema Savskoj u smjeru sjevera.
Osim toga, iz smjera zapada, kod križanja Vukovarske i Ulice Florijana Andrašeca, dolazi do odvajanja prometa. Vozila koja iz Vukovarske planiraju skrenuti prema Savskoj u smjeru juga preusmjerena su na južni kolnik. Ona vozila koja nastavljaju vožnju Vukovarskom u smjeru istoka preusmjerena su na južnu traku sjevernog kolnika Vukovarske. Promet se i tuda odvija u samo jednoj traci umjesto u uobičajene tri, a nakon križanja sa Savskom nastavlja se uobičajeno.
Prema zatečenom stanju na terenu, ali i postavljenoj prometnoj signalizaciji, onemogućeno je i skretanje iz Vukovarske prema Savskoj u smjeru juga. Ta se informacija ne nalazi na službenim stranicama aktualnih radova u Zagrebu. Iako možda novi privremeni izgled križanja zvuči komplicirano i kaotično, zbog dobro označenih traka i postavljenih stupića on je kvalitetno izveden. Veće gužve u prometu nisu zabilježene. Ipak, kako se sezona godišnjih odmora primiče kraju, moguće je da će u narednim danima taj dio grada biti prometno zagušen.
Iz Grada navode da se izvodi izmjena kompletnog izlaznog skretničkog sklopa na jugozapadnom dijelu raskrižja, ali će za cijelo vrijeme trajanja radova tramvajski promet teći neometano. Završetak se očekuje za dva tjedna, odnosno 1. rujna.
Inače, ovoga se ljeta već radilo na Vukovarskoj, ali kod križanja s Držićevom avenijom. I na tom su se potezu izvodili radovi izmjene dotrajalog skretničkog sklopa, kao i izrada nivelacijskih jastuka, postava novog pričvrsnog pribora, izrada betonske podloge te završno asfaltiranje prometne površine. Radovi su završeni 16. kolovoza.
A s dolaskom jeseni radovi na Vukovarskoj neće stati. Naime, tada se planira preuređenje 490 metara kolnika, nogostupa, biciklističkih staza i javne rasvjete na dionici od Trešnjevačkog trga do Ulice Florijana Andrašeca. Vrijednost tih radova procjenjuje se na 1,5 milijuna eura bez PDV-a.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....