Prije nego što počne svoju smjenu, vozač tramvaja, logično je, mora ući u tramvaj.
Mora i samostalno otvoriti vrata kabine u kojoj će sjediti sljedećih sedam sati. Građani znaju i da im on može prodati voznu kartu. Ono što vjerojatno ne znaju jest da vozači zbog činjenice da si sami otvaraju vrata (!) i prodaju karte dobivaju dodatak na plaću od 10 posto!
Službeni naziv tog nevjerojatnog dodatka glasi Sistem samoposluge, a ZET, najveći gubitaš u Zagrebačkom holdingu koji svaku godinu završi u minusu oko 300 milijuna kuna, za to izdvaja 15 milijuna kuna godišnje.
U trenucima kada se Holding bori s likvidnošću, a Uprava preklinje sindikat da se odrekne dijela radničkih prava kako bi tvrtka preživjela, vozači ZET-a uživaju neobične privilegije kakve u zemlji ima malo koji r...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....