Hladan znoj oblio je članove Uprave Zagrebačkog holdinga nakon što su im na stol stigli podaci o poslovanju podružnice ZET-a za prvih šest mjeseci ove godine. U gubitku su 87 milijuna kuna, što je povećanje od gotovo 29 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a glavni razlog takvog pada leži u činjenici da su pali prihodi od prodaje karata za gotovo 20 milijuna kuna.
A pad prihoda od prodaje karata dogodio se zato što su Zagrepčani mahnito počeli kupovati karte po 4 kune. U prvih šest mjeseci prodano je više od 11 milijuna komada ovih karti koje vrijede za vožnju do 30 minuta, što je Holdingu donijelo prihode od oko 36 milijuna kuna. Uvođenjem te karte građani su gotovo pa prestali kupovati karte po deset kuna, ali i dnevne karte, kao i mjesečne i godišnje ZET-...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....