Zagrebu su potrebne nove javne podzemne i nadzemne garaže u strogom centru grada ili na njegovim obodima, ali samo ako bi se planiranje i gradnja novih garaža provodili zajedno s izmicanjem uličnih parkirališnih mjesta koja bi se prenamijenila za biciklistički i pješački promet.
Te nove garaže mogle bi se raditi na Šalati, u blizini Autobusnog kolodvora kod križanja Držićeve i Branimirove ulice, u Patačićkinoj ulici, kod Paromlina, srednjoškolskog igrališta u Klaićevoj ili, pak, u Reljkovićevoj ulici na Trgu Franje Tuđmana, a uklanjanjem uličnih parkirališta dobilo bi se čak 50 kilometara biciklističkih staza u strogom centru grada.
Ovo su samo neka od razmatranja koja su napisana u prometnoj studiji “Analiza prometne potrebe izgradnje javnih parkirališnih garaža n...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....