Šef Tržnica pet godina odbija platiti režije

Obitelj direktora Gradskih tržnica Filipa Borca i još 27 obitelji, koje žive u žutoj četverokatnici u Kutnjačkom putu 18 na Vrbanima, pet godina nisu platile niti jedan račun za odvoz smeća, komunalnu naknadu i naknadu za uređenje voda. Iako su djelatnici Čistoće u tom razdoblju redovito praznili kontejnere, odvozili smeće i čistili ulicu, stanari su odbili platiti račune jer im, kako su nam rekli, režije ne stižu u poštanske sandučiće. Ako se uzme u obzir da stanari u susjednim zgradama za iste režije izdvajaju prosječno 120 kuna mjesečno, proizlazi da je Borac sa svojim susjedima u tom razdoblju oštetio Zagrebački holding i Grad Zagreb za gotovo 200.000kuna.



Proslavilo ga skijanje


Borac:



Mi te režije nismo dobili pa ih nismo ni plaćali.



Čistoća:



Izgovor da im ne stižu računi su dječje ponašanje




- Mi te režije ne dobivamo pa ih i ne plaćamo. Čistoća bi trebala voditi računa o tome da nam šalje račune za režije, a ne mi stanari - pokušao se opravdati Borac koji upravlja Holdingovom podružnicom s gotovo 400 djelatnika.



Podsjećamo, Borac se prošle godine našao u središtu skandala kada je službenim automobilom Holdinga otišao na sedmodnevni godišnji odmor u francusko skijalište Les duex Alpes, udaljeno 2000 kilometara od Zagreba.



Njegova izjava neugodno je iznenadila Pravnu službu Gradskog stambenog komunalnog gospodarstva (GSKG), Holdingove podružnice koja za Grad Zagreb naplaćuje račune za komunalnu i vodnu naknadu, a za Čistoću režije za odvoz smeća.



Naime, vodstvo GSKG-a i Čistoće uopće nije znalo da u Zagrebu postoji zgrada koja koristi njihove usluge, a ne plaća račune. Dodatno ih je zbunila činjenica da takva situacija traje oko pet godina. Referenti GSKG-a ovaj će tjedan posjetiti stanare neplatiše i uključiti ih u sustav naplate.



više iz
rubrike
ZAGREB
Danica Molnar, voditeljica Odjela matičnih podataka u GSKG-u, navela je da je svaki građanin prema Zakonu o komunalnom gospodarstvu dužan prijaviti promjene relevantne za obračun komunalne i vodne naknade.



- Ako stanari ne prijave promjenu relevantnu za obračun komunalne naknade, kaznit će se novčanom kaznom u iznosu godišnje komunalne naknade. Obveznici se ne mogu pozivati na činjenicu da ne poznaju zakone jer zakoni, kad su jednom javno objavljeni, obvezuju sve i pretpostavlja se da su sa zakonom svi upoznati - objasnila je Danica Molnar.



Ne žele pričati o režijama



Dio stanara koje smo sreli ispred te zgrade nisu odbijali razgovor s novinarima. No, kada smo im rekli da nas zanima zašto ne plaćaju račune, prekinuli su razgovor i odbili se i predstaviti. Predstavnik stanara Kutnjačkog puta 18, Damir Antolović, također ne smatra da je pogriješio zato što u posljednih pet godina nije odšetao do Holdinga ili Ureda za izgradnju te prijavio svoju zgradu. On kaže da nije “kriv što mu računi ne dolaze”.



Njegovim izgovorom i izjavom direktora jedne podružnice Holdinga konsterniran je i Ivica Knežević, pomoćnik direktora Čistoće za pravna pitanja. Iako ne postoji zakon ili odluka Grada Zagreba koja obvezuje stanare da moraju prijaviti da im ne stižu računi za odvoz smeća, kao što to moraju učiniti u slučaju vodne ili komunalne naknade, Knežević smatra da bi svaki savjesni građanin trebao javiti da mu odvoze smeće, a ne stižu računi za tu uslugu.



- Nerazumljivo mi je da bi netko koristio tu situaciju. To je dječje ponašanje, i to ne bi radili ozbiljni ljudi. Mi ćemo dokazati da je ta usluga konzumirana i prema određenom kriteriju to ćemo naplatiti, a ako to neće platiti, ići ćemo na ovrhu - rekao je Knežević.



Ante Milković
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. travanj 2024 08:28