VRUĆINA KRIVA ZA SVE

Stručnjak: ‘Uopće me ne iznenađuje što se sljemenska žičara zaustavila. A evo što se dogodi kad se aktivira senzor‘

Profesor Nikšić ističe kako je bitno što je proradio rezervni sustav i što se sve riješilo s pomoćnim pogonom

Polazna postaja Žičare Sljeme

 Damir Krajac/Cropix
Profesor Nikšić ističe kako je bitno što je proradio rezervni sustav i što se sve riješilo s pomoćnim pogonom

Čini se da su za zaustavljanje sljemenske žičare ipak odgovorne klimatske promjene. Prema objašnjenju ZET-a žičara se pokvarila zbog visoke temperature! Priopćili su kako su "uzrok automatskog zaustavljanja Žičare Sljeme u četvrtak oko 17 sati bile iznimno visoke temperature zbog kojih je došlo do smetnji u radu jednog od žičarskih senzora".

Kako je to moguće, pojasnio je za Jutarnji list prof. Mladen Nikšić s Fakulteta prometnih znanosti u Zagrebu.

- U pravilu su svi ovakvi sustavi postavljeni tako da rade između minus 20 i plus 40 stupnjeva Celzijusovih. Je li taj senzor bio namješten na nekoliko stupnjeva niže, ili je temperatura na tome mjestu bila više od nominiranih plus 36 stupnjeva, to je upitno. No, to vam je tako u tehnici. Žičare u Alpama su namještene da rade n...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 16:51