Zahuktavaju se radovi na Sarajevskoj ulici koji su počeli još u listopadu prošle godine, a trebali bi biti gotovi do kraja ove.
Izgradnjom nove avenije na jugozapadnom dijelu Grada Zagreba - Sarajevske - i produženjem tramvajske infrastrukture 35.000 građana naći će se u novoj tramvajskoj zoni.
- To je kao jedan hrvatski grad, kazao je aktualni zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević na redovnoj konferenciji za medije u sklopu koje je obišao radove na Sarajevskoj.
Širenjem tramvajske linije Travno, Utrine, Dugave, Hrelić i Jakuševec napokon će ući u tramvajsku zonu čime će se, poručuje gradonačelnik, njihova kvaliteta života unaprijediti.
- Nalazimo se između okretišta u Zapruđu i Vatikanske ulice gdje se polažu prvi metri tramvajske pruge nakon 25 godina u Zagrebu, kazao je u obraćanju medijima.
Šest cestovnih traka
Radovi na Sarajevskoj ulici, koja bi do kraja ove godine trebala postati avenija s čak šest cestovnih traka, pješačkim i biciklističkim stazama, stajalištima za autobuse i čak 12. tramvajskih stajališta, u ponom su jeku, a dio su većih prometnih infrastrukturnih planova Grada koji uključuju i proširenje tramvajske linije na Heinzlovoj ulici nakon 20 godina.
PROČITAJTE VIŠE: Pobrojali smo sva Tomaševićeva obećanja pred izbore, teška su 882 milijuna eura, no jesu li rokovi realni? ‘Tri stadiona, most, avenija...‘
Postavljeni su temelji, provedeni radovi na oborinskim kanalima, vodovodima i vrelovodima, ugrađeno je 200 pilota bukobrana te je planiran poseban zid uz vojarnu Tigrovi koji će odvajati cestu s ulazom u prvu gardijsku brigadu.
Što se tiče pak radova na tramvajskoj pruzi - izvedeni su radovi iskopa, postavljena je obostrana drenaža te 16 rasvjetnih stupova.
Vrijednost radova čiji se završeci za proširenje ceste očekuju do kraja ove godine, a za proširenje tramvajske pruge do početka sljedeće godine procjenjuju se na oko 25 milijuna eura bez PDV-a.
Gradonačelnik Tomašević kazao je kako se ova velika investicija financira iz gradskog proračuna, no kako su iz Grada obratili i Ministarstvu prometa da dio projekta prijave na natječaj za EU fondove.
‘Sami ćemo financirati‘
- Nadamo se da će dio koji se odnosi na tramvajsku prugu biti financiran, ako ne, spremni smo to financirati i sami, poručio je gradonačelnik i dodao: "Sve je dogovoreno s izvođačem radova te radovi idu dalje".
Transformacija Sarajevske ceste u aveniju s tramvajskom prugom nije samo bitno zbog napretka sustava javnog gradskog prijevoza i proširenja zagrebačke tramvajske infrastrukture nakon 25 godina, već se radi i o "novom južnom ulazu u grad".
- Novi ulaz u grad bitan je jer će rasteretiti Ulicu Savezne Republike Njemačke i Ulicu Većeslava Holjevca, istaknuo je Tomašević i dodao kako je bitno da bi projekt službeno bio realiziran da i HAC napravi svoj dio posla, a "to je onaj nadvožnjak preko Ranžirnog kolodvora koji se treba spojiti s obilaznicom kako bi bio spojen na samu Sarajevsku".
Cilj radova na Sarajevskoj ulici je njezin izlazak na Zagrebačku obilaznicu i na autocestu A11 Zagreb - Sisak. Za izvođača radova na nadvožnjaku Hrvatske su autoceste izabrale tvrtku GIP Pionir, a radovi će iznosit 46 milijuna eura bez PDV. Rok za izvođenje tih radova je pak 30 mjeseci od biranja izvođača.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....