Uz već predviđene linije budućega zagrebačkog metroa na relacijama sjever - jug i istok - zapad, u budućnosti bi mogle zaživjeti još dvije - kružna linija, koja bi vozila od Maksimira preko Remetinca, Zagrebačke i Pantovčaka, i linija koja bi tunelom kroz Medvednicu povezivala Zagreb s Krapinsko-zagorskom županijom. Taj je prijedlog, kao i mnogi drugi, predstavljen danas u Staroj gradskoj vijećnici na konferenciji “Razvitak Zagreba”, na kojoj su tijekom cijelog dana eminentni hrvatski stručnjaci raspravljali o budućnosti i razvoju metropole.
Tunelom kroz Medvednicu tako bi u budućnosti osim automobila prometovalo i šinsko vozilo koje ima karakteristike lakog metroa, a kako je pojasnio Damir Pološki s Građevinskog fakulteta, na već koncipiranu metro mrežu, koju čine l...
Tunelom kroz Medvednicu tako bi u budućnosti osim automobila prometovalo i šinsko vozilo koje ima karakteristike lakog metroa, a kako je pojasnio Damir Pološki s Građevinskog fakulteta, na već koncipiranu metro mrežu, koju čine l...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....