Autobusni kolodvor Zagreb trebao bi seliti s postojeće lokacije na prostor bivšeg Gredelja, potvrdio je gradonačelnik Tomislav Tomašević gostujući u emisiji HRT-a ‘Zagrebi po Zagrebu‘. Riječ je o jednoj od najvećih prometnih promjena u glavnom gradu, a preseljenje će, kako je naglasio, zahtijevati izradu Urbanističkog plana uređenja te dogovor s HŽ-om, što će produljiti proces "selidbe".
- Rade se određena poboljšanja i manje investicije na AKZ-u jer naš plan nije da on tamo ostane, već da ga približimo željezničkom kolodvoru, izjavio je gradonačelnik uz naglasak da su za premještaj autobusnog kolodvora nužne neke predradnje koje uključuju izradu Urbanističkog plana uređenja (UPU) i sporazum s HŽ-om, koji prije sporazuma mora riješiti studiju za čvor Zagreb.
Naglasio je kako je dobar dio zemljišta Gredelja u vlasništvu Grada Zagreba. - Glupo nam je ulagati desetke milijuna eura u nešto ako de facto treba graditi novu zgradu kolodvora. Racionalnije rješenje je da bude bliže željezničkom kolodvoru, možda čak i da budu spojeni podzemnim tunelom, kazao je u emisiji Tomašević.
Otkrio je i da su htjeli otkupiti objekt u Paromlinskoj, inače stare zgrade Zagrebačke banke upravo za Autobusni kolodvor, međutim privatni vlasnik na to nije pristao.
Nakon što je u listopadu započela prilagodba zgrade osobama s invaliditetom i smanjene pokretljivosti, što je uključivalo ugradnju dizala, podizne platforme i postavljanje 1000 m taktilnih traka, Grad Zagreb pokreće sanaciju čeličnih konstrukcija zatega vanjske nadstrešnice zgrade. Posao procijenjen na 280 tisuća eura zasad je tek u prethodnom savjetovanju.
Armiranobetonska nadstrešnica duga je 65 metara, a ovješena je o 8 čeličnih zatega. Radovi sanacije čeličnih zatega obuhvaćat će obnovu zatega uz zamjenu dijelova koji su značajnije oštećeni ili prekomjerno korodirali.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....