ŽELE PROMJENE

ZET-ovi SINDIKALCI ZASULI GRAD RIGOROZNIM IDEJAMA, NEKE BI IM MOGLE I PROĆI 'Karte moraju biti skuplje, u kontrolu karata treba i policija...'

    AUTOR:
    • Matija Boltižar

  • OBJAVLJENO:
  • 08.04.2018. u 14:56

Zagreb, 010217.
ZET od danas uveo polusatnu tramvajsku kartu od 4 kune.
Foto: Marko Todorov / CROPIX
Marko Todorov / CROPIX

Povećanje cijene karte s 4 na 5 kuna, policijska pratnja tijekom kontrole, videonadzor u svim tramvajima i ukidanje povlaštenog statusa socijalnim grupama u slučaju prekršaja. Ovo su samo neki od prijedloga koje je Sindikat radnika i prometnih vozača ZET-a predložio zagrebačkim gradskim čelnicima u cilju povećanja prihoda podružnice i sigurnosti radnika. Najviše pažnje je dobio prijedlog za povećanje cijene polusatne karte za jednu kunu, što u Sindikatu ZET-a opravdavaju popunjavanjem budžeta pošto je prodaja mjesečnih pokaza pala za 30%.

Mirka Jozić, pročelnica Grada Zagreba za gospodarstvo, sudjelovala je na sastanku, ali ističe da karta neće poskupjeti.

- Nismo se složili oko prijedloga povećanja cijene jer ne namjeravamo na taj način povećavati budžet nego kroz poticanje građana na korištenje javnog prijevoza - rekla je Jozić i dodala da nemaju namjeru prihvatiti prijedlog za ukidanje povlaštenog statusa socijalnim grupama građana u slučaju prekršaja. Naime, vozači i prometnici traže da ako netko iz socijalne kategorije (đaci, studenti, umirovljenici i drugi) bude ulovljen bez karte da ga se sankcionira oduzimanjem povlaštenog statusa do kraja godine. Ipak, Jozić je rekla da se o drugim prijedlozima još pregovara.

- Opcija da policija u civilu ide s kontrolorima nije loša, ali taj prijedlog ne ovisi samo o nama nego i o policijskoj upravi. Što se tiče kamera, već neko vrijeme razmišljamo o tome da u sve tramvaje ugradimo kamere tako da taj prijedlog već stoji u budućim planovima - kaže M. Jozić.

Sindikat ZET-a zatražio je smanjenje broja linija prema okretištu Dubec. Kako su naveli u Prijedlogu, od kada je linija 7 produžena do Dubeca, konstantno se stvaraju velike gužve na okretištu zbog male propusne moći.

Izdvajamo