NAJVEĆA GRADILIŠTA

ŽIČARA I ROTOR SE GRADE BEZ STANKE Zahtjevni radovi napreduju unatoč visokim temperaturama

 
 CROPIX
 

Usprkos paklenim vrućinama s kojima je Zagreb ispratio kolovoz i ušao u rujan, oko 200 radnika na gradilištu rotora u Remetincu kraju privodi betoniranje dviju armiranobetonskih cijevi podzemnog podvožnjaka.

Dugačke 280 metara, spojile su Jadransku aveniju s Avenijom Dubrovnik, a iznad njih se gradi novi rotor, nekad po broju prometnih nesreća najopasnije gradsko prometno čvorište kojim dnevno prođe oko 100.000 vozila, a koje bi za promet trebalo biti pušteno najkasnije u travnju iduće godine.

Zagreb, 300819.Radovi na rekonstrukciji rotora u Remetincu cija je vrijednost 330 milijuna kuna, a predvidjeni zavrsetak ocekuje se sredinom 2020.Foto: Boris Kovacev / CROPIX
CROPIX

U Gračanima

Nekoliko kilometara sjevernije, u zelenom podnožju Medvednice visoke ljetne temperature ipak se nešto lakše podnose nego na užarenom novozagrebačkom asfaltu. U Gračanima je u proteklih nekoliko mjeseci izniknula zgrada donje ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 20:09