HRVATSKA PREMIJERA

Audi pokazao mišiće: Isprobali smo novi A6 i Q5 Sportback, a glavna zvijezda nas je dočekala u Zadru

Njemačka marka je na domaćem tržištu predstavila tri noviteta

Audi Experience

 Neven Cesar
Njemačka marka je na domaćem tržištu predstavila tri noviteta

Za Audi je aktualna godina jedna od najproduktivnijih u povijesti. Vožnja na dva kolosijeka, s potpuno električnim, ali i benzinskim te dizelskim modelima rezultirala je hrpom noviteta koje smo početkom tjedna isprobali na relaciji od Zagreba, preko otoka Paga do Zadra.

image

Audi Experience

Audi

Na dvodnevnoj prezentaciji sjeli smo za upravljače Audija A5, A6, Q5 i Q5 Sportback, a glavna zvijezda bio je novi Q3 kojeg je njemačka marka upravo lansirala na domaćem tržištu.

image

Audi Experience

Neven Cesar

Prve kilometre napravili smo za volanom novog A6 koji bi trebao biti penicilin za Mercedes E klase i BMW Serije 5. Dostupna u karavanskoj i limuzinskoj verziji, Šestica izgleda vrlo aktraktivno, s koktelom dizajnerskih rješenja s Audijevih modela nove generacije, u kojem gotovo petmetarska dužina, veća šest centimetara od prijašnje (4,99 x 1,88 x 1,45 metra) efektno naglašava skladno isklesanu formu.

image

Audi Experience

Audi

Dobra vijest za hrvatske kupce je što u ponudi motora ostaje poznati 4-cilindarski dizelski 2.0 TDI (204 KS), sada u naprednijoj blagohibridnoj izvedbi mHEV+ s baterijom kapaciteta 1,7 kWh, čiji električni sustav pri kretanju i opterećenju impulsno daje dodatnih 24 KS i čak 230 Nm. Blago je hibridiziran i najjači benzinac 3.0 TFSI V6 (367 KS), dok 4-cilindarski 2.0 TFSI (204 KS) dolazi u klasičnoj izvedbi. Uz njih, tu je i plug-in hibrid s 252 KS.

image

Audi Experience

Audi

Sustav ovjesa te upravljanja i kočenja ušli su u novu fazu sofisticiranosti konstrukcije i rada, kao i komforna unutrašnjost, s impresivnom digitalnom pozornicom koju čine virtualni instrumenti, glavni infotainment dijagonale 37 centimetara i manji (doplatni) ekran za suvozača. Cijene benzinca u Hrvatskoj startaju na 62.580 eura, dok dizel i plug-in hibrid koštaju 69.000, odnosno 68.000 eura.

image

Audi Experience

Audi

Isprobali smo i Q5 u Sportback varijanti koja postaje sve češći izbor Audijevih kupaca.

Dugačak 4,72 metra, širok 1,90 i visok 1,62 metra, dulji je od prijašnjeg modela 2, širi 1 i niži 4 centimetra, što mu uz osovinski razmak od 2,82 metra i upečatljiv dizajn, daje privlačniju sportsku figuru. Malo veći je i prtljažnik obujma 515 litara (prije 510). Ponuda motora, svih u blagohibridnoj izvedbi 48V s dodatnih 24 KS u boostu, nudi dizelski 2.0 TDI (204 KS), te benzinske 2.0 TFSI (204 KS) i 3.0 TFSI V6 (367 KS), u atraktivnom sportskom modelu SQ5.

Cijena baznog Sportbacka iznosi 59.377 eura.

image

Audi Experience

Audi

Ipak, zvijezda večeri bio je novi Q3, jedan od najuspješnijih modela njemačke marke koji je do sad pronašao put do dva milijuna kupaca. Potpuno nova, treća generacija ima dovoljno aduta za dodatno bildanje respektabilnih prodajnih brojki.

image

Audi Experience

Neven Cesar

Dizajn novog modela je moderniji i agresivniji nego ikad prije. U velikoj se mjeri oslanja na veće SUV modele Q5 i Q6, ali s dovoljno posebnosti. Naime, dolazi s prednjim Matrix svjetlima s modulom nove generacije s čak 25.600 mikro LED dioda (prvi Audi s takvom svjetlosnom tehnologijom), stražnjim OLED svjetlima sa šest panela i osvijetljenim logotipom marke.

Premium dojam dominira i u kabini s bogatim digitalnim carstvom, odnosno zaslonima dijagonale 30,2 centimetra za instrumente te 32,5 centimetara za infotainment.

image

Audi Q3

Audi

Novi detalj je lokacija ručice automatskog S-Tronic mjenjača - nije više na središnjem tunelu, već visoko gore desno uz volan.

Što se opreme tiče, ambijentalna osvijetljenost interijera izvedena je po standardima visoke klase, užitak dolazi i iz Hi-Fi sustava Sonos snage 420W s virtualno generiranim surround zvukom dok multimedija nudi funkciju glasovnog asistenta s integriranom umjetnom inteligencijom.

image

Audi Experience

Neven Cesar

U ponudi na domaćem tržištu su dizelaš 2.0 TDI (150 KS) i blagohibridni turbobenzinac 1.5 TFSI (150 KS), koji će imati i plug-in hibridnu verziju s baterijom izdašnog netto kapaciteta 19,7 kWh. Punjiva je i DC snagom do 50 kW, a daje doseg vožnje samo na struju do 120 kilometara (WLTP). Tu je i 2.0 TFSI u izvedbama s 204, odnosno 265 KS.

image

Audi Experience

Audi

Novi Q3 vozi na već poznatoj MQB Evo platformi (Tiguan, Kodiaq, Terramar...), s doradama na serijskom ovjesu u smislu boljeg kompromisa udobnosti i ležanja, ali opcijskom verzijom s amortizerima s dva ventila za uravnoteženije ležanje, te pravim sportskim ovjesom.

Cijene Q3 benzinca u Hrvatskoj startaju na 45.400 eura (1.5 TFSI), dok za dizel treba izdvojiti 48.600 eura.

image

Audi Experience

Neven Cesar
image

Audi Experience

Audi
image

Audi Experience

Audi
image

Audi Experience

Audi
image

Audi Experience

Neven Cesar
image

Audi Experience

Neven Cesar
image

Audi Experience

Neven Cesar
image

Audi Experience

Neven Cesar
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
30. studeni 2025 16:08