
Kada automobil vrijedi između četiri i šest milijuna eura, svaka pogreška skupo se plaća. Upravo to dogodilo se američkom vlasniku legendarnog modela Ruf CTR-a iz 1980-ih, poznatog kao "Yellowbird", koji je nakon lakiranja u Njemačkoj preživio put do SAD-a, ali ne i naizgled jednostavan istovar s kamiona u San Franciscu.
Prema prvim informacijama, nesreća se zbila prilikom istovara vozila s gornje platforme transportera za vozila, podignute oko 2,4 metra od tla. Automobil je, iz zasad neobjašnjenih razloga, skliznuo s rampe jer kotači nisu bili osigurani klinovima. Na snimci koja kruži društvenim mrežama vidi se kako CTR stoji gotovo okomito, prednjim krajem prema nebu, dok stražnji branik i ispušni sustav dodiruju asfalt.
Bez obzira na to što udarac sigurno nije bio jak, šteta bi mogla biti ogromna jer Ruf CTR nije obični Porsche 911. Tvrtka Aloisa Rufa u 80-ima je od standardnih Carrera izrađivala lagane, aerodinamične jurilice s twin-turbo 3,4-litrenim boxer motorom od 463 KS. Rezultat je bio najbrži serijski cestovni automobil tog doba, sposoban dosegnuti čak 343 km/h. Road & Track je 1987. testirao žuti primjerak i izmjerio 340 km/h, a Auto Motor und Sport godinu kasnije 343 km/h. Nadimak "Yellowbird" ostao je upisan u povijesti.
Proizvedeno je manje od 30 primjeraka CTR-a, a današnje cijene dosežu astronomske iznose. Jedan je ove godine prodan za 6,06 milijuna dolara (oko 5,2 milijuna eura). Vlasnik ovog crnog CTR-a, koji se upravo vratio iz Rufa nakon temeljitog lakiranja, sigurno nije očekivao da će ga dočekati scena koja djeluje poput noćne more za kolekcionare. Sada mu ne preostaje ništa drugo nego opet poslati auto u Njemačku na popravak i novo lakiranje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....