
Ovaj BMW M2 ne smijete voziti na cesti, ima 165 KS manje od "originala", umjesto šest cilindra motor mu ima četiri cilindra, a unatoč svemu tome je mnogo skuplji. U čemu je tajna? Jednostavno, ovo je trkači M2 kojeg je razvio BMW M Motorsport i prodaje ga trkaćim timovima i pojedincima koji se žele natjecati u kružnim utrkama nižih kategorija. Model se temelji na posljednjoj generaciji M2, a na trkaće staze će doći u sezoni 2026., i nastaviti tradiciju trkaćih verzija prethodnih generacija M235i, M240i i M2 CS .
Velika novost kod novog auta je da je twin-turbo 3,0-litreni šesterocilindrični motor cestovnog M2 ustupio mjesto manjem dvolitrenom motoru s četiri cilindra i turbopunjačem. Motor je prerađen za upotrebu na trkaćoj stazi te razvija 313 KS i 420 Nm okretnog momenta, što je znatno manje od 480 KS i 600 Nm standardnog cestovnog M2. Ipak, zbog četiri cilindra je po duhu bliži legendarnom E30 M3 koji se utrkivao u DTM-u i Europskom prvenstvu touring automobila s četverocilindričnim motorom.
Snaga se na stražnje kotače prenosi preko ZF mjenjača sa sedam stupnjeva prijenosa i mehaničkog diferencijala s odvojenim hlađenjem. Ovjes M2 je poboljšan trkaćim komponentama kao što su KW amortizeri, podesivi stabilizatori i BMW M Compound kočnice.
Vizualno, trkaći M2 dobiva agresivni bodykit kao i njegov cestovni pandan, ali uz novi spliter i dodatno stražnje krilo. Ostale promjene uključuju haubu i prtljažnik s mehanizmom za brzo otpuštanje, plastične stražnje bočne prozore te prednje i stražnje priključke za vuču. Nadalje, M2 Racing koristi novi komplet mat crnih kovanih kotača od 18 inča uz Goodyearove slick gume.
Unutra se nalazi Sabelt GT-AM trkaće školjkasto sjedalo za vozača, sigurnosni kavez s FIA homologacijom i aparat za gašenje požara. Suvozačevo sjedalo je dio dodatne opreme, ali klima uređaj dolazi standardno.
Vozač BMW-a M Works Jens Klingman rekao je da je M2 Racing "mnogo bliži serijskom modelu nego visokorazvijeni GT automobil kao što je BMW M4 GT3". Opisao ga je kao "sjajan početni automobil kojim se vrlo lako upravlja, ima vrlo niske troškove korištenja zbog svoje bliskosti sa serijom, ali je u isto vrijeme pravi trkaći automobil s visokom razinom performansi".
BMW M2 Racing je je pristupačan za jedan trkaći auto s početnom cijenom od 98.000 eura, no ipak je skuplji od serijske cestovne verzije koja košta od 77.500 eura u Njemačkoj. Za usporedbu, rasni trkaći BMW M4 GT3 košta od 415.000 eura. Prodaja će započeti krajem lipnja, a isporuke će uslijediti na vrijeme za sezonu 2026.
Komentari
0