VRATILI GA NA TRAKU

Povratak otpisanog: Volkswagen ponovo otvorio narudžbe za e-Up!. Razlog je uspjeh Dacije Spring

Auto je dobio važnije tehničko ažuriranje 2019. i veću baterijiu koja povećava njegov domet sa 160 km na 260 km

Volkswagen e-Up!

 Volkswagen AG

Nakon prošlomjesečnih izvješća, Volkswagen je službeno objavio da ponovo uzima narudžbe za e-Up! u Njemačkoj, a model se vratio nakon 14-mjeseci. VW je prestao primati narudžbe za e-Up! od kraja 2020., kako bi mogli obraditi 'veliki zaostatak narudžbi' koji je u nekom trenutku povećao vrijeme isporuke do 16 mjeseci.

image

Volkswagen e-Up!

Volkswagen AG

Proizvodnja EV-a nastavljena je tijekom 2021. i sada je proizvođač automobila u poziciji da ponovno otvori knjige narudžbi u Njemačkoj, a uskoro slijedi postupno uvođenje na druga europska tržišta. Vodili su se logikom, ako je mali električni automobil poput Dacije Spring toliko uspješan mi ćemo vratiti naš e-Up! kojeg smo imali prije njih.

image

Volkswagen e-Up!

Volkswagen AG

Povratnik VW e-Up! je ekskluzivno dostupan u izvedbi Style Plus sa standardnom opremom uključujući 15-inčne alu felge 'Blade', klima-uređaj Climatronic, kožni višenamjenski upravljač i Lane Assist. Električni motor proizvodi 83 KS (61 kW) i 210 Nm okretnog momenta, dok baterija od 32,2 kWh koja podržava 40 kW DC brzo punjenje omogućuje električni domet od 260 km.

image

Volkswagen e-Up!

Volkswagen AG

VW e-Up! Style Plus ima katalošku cijenu od 26.895 eura (202.732 kune) u Njemačkoj, što znači 17.325 eura (130.594 kune) kada se u obzir uzmu poticaji lokalne vlade za EV-eve. To ga čini najpristupačnijim električnim automobilom u Volkswagenovoj gami, iako je skuplji od konkurentskog Fiata 500 koji počinje od 23.560 eura (177.593 kune) u Njemačkoj prije poticaja. Govoreći o pristupačnim električnim vozilima, tu je i Smart EQ ForTwo od 21.940 eura (165.382 kune), te još jeftinija Dacia Spring od 20.490 eura (156.455 kuna).

image

Volkswagen e-Up!

Volkswagen AG

Od svoje premijere 2013. godine, VW je prodao više od 80.000 jedinica e-Upa. Gradski automobil je dobio facelift 2016. i važnije tehničko ažuriranje 2019. s dodatkom veće baterije povećavajući njegov domet sa 160 km na 260 km. Velika većina ukupne prodaje dogodila se u Njemačkoj prošle godine, s 30.800 isporuka, što ga čini drugim najpopularnijim EV-om na njemačkom tržištu prošle godine.

VW će vjerojatno nastaviti nuditi e-Up! još nekoliko godina dok čekamo njegovog nasljednika. Kad smo kod toga, očekuje se da će ID.2 baziran na MEB-u stići do 2025. godine kao proizvodna verzija koncepta ID.Life koji će postati nova ulazna točka u VW-ovom električnom asortimanu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. travanj 2024 15:20