preokret zbog kupaca

Što se to događa? Čini se da Mercedes vraća V8 motore u AMG E i C-klasu...

Četiri cilindara i baterija u AMG-u C63 su odabrani da bi se smanjila potrošnja i CO2 emisija, no kupci AMG-a žele V8

Prethodni E 63 S 4MATIC, ilustracija

 Daimler AG

Mercedes je izbacio V8 motor iz najsnažnije AMG verzije C-klase. Umjesto toga aktualni Mercedes-AMG C 63 S E, pokreće elektrificirani četverocilindrični turbo motor. Iako sam motor razvija 476 KS i ima pomoć električnog motora s dodatnih 204 KS za ukupnih 680 KS, kupci najskuplje C-klase nisu baš previše oduševljeni. Izgleda da je zamjena V8 motora s varijantom koja ima dvostruko manje cilindara ipak bila previše radikalan potez jer Mercedes se uskoro, navodno, vraća na staro.

image

Prethodni E 63 S 4MATIC, ilustracija

Daimler AG

Četiri cilindara u kombinaciji sa strujom su odabrani da bi se smanjila potrošnja i CO2 emisija, no to kupcima AMG-a sigurno nije bitno. Sličan potez najavljen je i za novu generaciju E-klase koja uskoro stiže u prodaju. AMG E63 će imati hibridni pogon u kombinaciji s motorom s rednim motorom sa šest cilindara. Iako bi ovaj motor trebao imati više od 700 KS, ni ovdje potencijalni kupci nisu previše oduševljeni.

Konkurenti ovim AMG Mercedesima još uvijek imaju mnogo veće motore. BMW M3/M4 koristi šest cilindara, budući M5 će imati V8 kao i aktualni, Audi RS5 i RS7 (nasljednici RS4 i RS6) imat će također V6 motore.

image

Prethodni E 63 S 4MATIC motor, ilustracija

Daimler AG

Zbog toga su sve jače glasine da se Mercedes naglo predomislio i da radi na tome da od 2026. godine vrati V8 u AMG verzije C i E -klase. Sam motor se trenutno modificira da bi se zadovoljili budući Euro 7 propisi o štetnim emisijama. Mercedes ga trenutno koristi u modelu AMG GT63 S E Performance koji razvija 843 KS i u modelu AMG S63 E Performance s 802 KS. U oba modela motor je elektrificiran, a očekuje se da će se to dogoditi i u novim verzijama C i E klase.

image

Mercedes C 63 AMG s 4 cilindra

Daimler AG

Prema informacijama koje navodno cure iz Mercedesa, prema portalu Car and driver, na C i E klasi se trebaju napraviti samo manje izmjene kako bi u njih stala V8 pogonska jedinica, baterija i električni motor. Bilo kako bilo, ako je ovo istina bit će to jedan od rijetkih aktualnih primjera kada neki proizvođač odustaje od downsizinga i bira suprotan smjer.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. travanj 2024 11:11