RAST 6,3 POSTO

U pola godine prodano 41.257 novih automobila, ovo su najtraženiji modeli u Hrvatskoj

Gotovo polovica svih prodanih novih vozila u prvih šest mjeseci bili su benzinci
 Jakov Prkic/CROPIX
Gotovo polovica svih prodanih novih vozila u prvih šest mjeseci bili su benzinci

U Hrvatskoj je u prvih šest mjeseci ove godine prodano 41.257 novih putničkih vozila, što je 6,3 posto više nego u istom razdoblju lani, dok je samo u lipnju prodano 8.779 novih vozila, uz rast od 6,7 posto, podaci su Promocije plus objavljeni u petak.

Najviše novih putničkih vozila u dosadašnjem dijelu godine prodala je Škoda, njih 5.710, a što je 13,8 posto udjela u ukupnoj prodaji. Slijedi Volkswagen s prodajom od 4.938 auta i udjelom od 12 posto, a treći je Renault, s 3.993 prodanih automobila i udjelom od 9,7 posto u ukupnoj prodaji.

Četvrto mjesto drži Opel s 3.111 prodanih vozila i udjelom od 7,5 posto, peti je Suzuki koji je od početka siječnja do kraja lipnja prodao 2.752 vozila, uz udjel u ukupnoj prodaji od 6,7 posto.

Škoda Octavia bila je najprodavaniji model u lipnju.

image

Škoda Octavia

Zeljko Puhovski/CROPIX

Octaviju je odabralo 659 kupaca, a slijedi Opel Corsa, koja je ‘uplaćena‘ 596 puta. Opel ima i treće mjesto najprodavanijih modela u šestom mjesecu ove godine budući da je Mokka 477 puta ‘izašla iz salona‘.

Na četvrtom mjestu najprodavanijih modela je VW T-Cross s 439 prodanih primjeraka., a peti je Renault Clio s 326.

U lipnju su prodana i dva skupocjena Aston Martina, te jedan Lamborghini.

Gotovo polovica, to jest 49,4 posto, svih prodanih novih vozila u prvih šest mjeseci bili su ‘benzinci‘, kojih je prodano 20.370. Slijede ‘hibridi‘ koje je odabralo 35,4 posto kupaca ili njih 14.590, dok su ‘dizelaši‘, s prodajom od 5.112 jedinica, na udjelu od 12,4 posto.

Plinski pogon odabrao je 751 kupac (1,8 posto), a električni njih 434 (1,1 posto), piše Hina.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
07. srpanj 2025 18:35