
Volkswagen je ušao u nišu električnih sportskih kompaktnih modela prije otprilike godinu dana lansiranjem modela ID.3 GTX. Međutim, sada očito radi na još pikantnijoj verziji ovog modela koja bi trebala nositi daleko prestižniju oznaku, GTI.
U novom članku njemački časopis Auto Motor und Sport tvrdi da će prvi električni GTI dobiti umjereno povećanje snage u odnosu na GTX (na slikama). Vjeruje se da će električni GTI razvijati oko 340 KS, što je samo 14 KS više od trenutačne najsnažnije verzije koja ima 326 KS. Tvrdi se da će VW napraviti značajna poboljšanja ovjesa, i sustava upravljanja kako bi ID.3 GTI bio uzbudljiviji za vožnju od GTX-a.
Prema Auto Motor und Sportu, električni GTI nije bio dio izvornog plana. Međutim, VW sada navodno priprema drugi redizajn za ID.3 kako bi produžio njegov životni ciklus. Razlog za ovu odluku navodno proizlazi iz kašnjenja njegovog nasljednika, Golfa devete generacije koji bi trebao biti isključivo električni i koji bi trebao stići do kraja desetljeća.
ID.3 je debitirao još 2019. godine, a redizajn je napravljen 2023. godine. Kako bi električni kompakt ostao konkurentan navodno se priprema još jedan, sveobuhvatniji, redizajn za 2026. godinu, koji bi se trebao poklopiti s dolaskom GTI verzije. Ovaj redizajn će navodno dizajn i tehnologiju ID.3 uskladiti s manjim i naprednijim ID.2.
Nekoliko drugih modela već je dobilo GTX tretman u Europi. ID.7 i ID.7 Tourer imaju sportske varijante, kao i ID.Buzz. Ostaje nejasno hoće li se GTX oznaka na kraju postupno ukinuti u korist GTI naziva za vrhunske, najsnažnije električne Volkswagene.
Komentari (0)
Komentiraj