GLICKENHAUS SCG 007

Želite li voziti trkači automobil za 24 sata Le Mansa na cesti? Ovaj model sada taj san čini mogućim

Srce ovog hiperautomobila čini 6,2-litreni V8 motor s dva turbopunjača koji razvija moćnih 1000 konjskih snaga i 1000 Nm momenta

SCG 007

 Scuderia Cameron Glickenhaus
Srce ovog hiperautomobila čini 6,2-litreni V8 motor s dva turbopunjača koji razvija moćnih 1000 konjskih snaga i 1000 Nm momenta

Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG) donosi revoluciju u svijet hiperautomobila s modelom SCG 007, koji je sada legaliziran za cestovnu upotrebu. Ovaj jedinstveni automobil, čiji je temelj isti trkaći bolid koji se natjecao na najzahtjevnijim utrkama FIA Svjetskog prvenstva izdržljivosti (WEC), poput 24 sata Le Mansa, spaja vrhunsku trkaću tehnologiju s mogućnošću svakodnevne vožnje na cestama.

image

SCG 007

Scuderia Cameron Glickenhaus

Jim Glickenhaus, osnivač tvrtke i strastveni entuzijast, još je od 2004. godine sanjao o stvaranju trkaćeg automobila koji će se natjecati u najelitnijim utrkama izdržljivosti, a taj je san ostvario 2021. godine s modelom SCG 007 LMH, koji je ostvario impresivne rezultate. Automobil je osvojio pole position na stazama Monza i Spa, te postolja u Le Mansu i Sebringu. Iako se SCG povukao iz WEC-a, to nije kraj priče, već početak novog poglavlja, fokus na cestovne verzije ovog moćnog automobila.

SCG 007 je dizajniran za one koji žele kombinaciju vrhunskih performansi na cesti. Srce ovog hiperautomobila čini 6,2-litreni V8 motor s dva turbopunjača koji razvija moćnih 1000 konjskih snaga i 1000 Nm okretnog momenta. Snaga se prenosi na stražnje kotače putem sedmerostupanjskog automatiziranog ručnog mjenjača, a sve to u vozilu koje teži samo 1577 kilograma.

image

SCG 007

Scuderia Cameron Glickenhaus

Ovjes je razvijen s naglaskom na trkaće staze, s dvostrukim poprečnim ramenima sprijeda i potisnom šipkom straga, dok podesivi stabilizatori omogućuju vozaču da automobil prilagodi svojim potrebama i uvjetima na cesti ili stazi. Kovani aluminijski naplatci s centralnim zaključavanjem olakšavaju brzu promjenu guma, a ugrađene dizalice na komprimirani zrak omogućuju brzo dizanje vozila bez pomoći dodatne opreme.

image

SCG 007

Scuderia Cameron Glickenhaus

Aerodinamika SCG 007 gotovo je identična onoj na trkaćem modelu, uz poboljšanja koja dodatno povećavaju prianjanje i stabilnost. Masivni spojler, veliki difuzor i vertikalni aerodinamički elementi osiguravaju savršeno prianjanje čak i bez slick guma.

Iako SCG 007 izgleda kao pravi trkaći automobil, prilagođen je i za svakodnevnu vožnju. Ima hidraulički aktivirana vrata za lakši ulazak i izlazak, sustav za podizanje prednjeg dijela kako se ne bi oštetio pri prelasku preko ležećih policajaca, te klima uređaj koji pruža udobnost čak i u vrućim ljetnim danima.

image

SCG 007

Scuderia Cameron Glickenhaus

Prema službenim riječima iz tvrtke, „ SGC 007 nije samo cestovna replika, već novo promišljanje o tome što hiperautomobil treba biti. Novi 007 je dizajniran aerodinamički besprijekorno i testiran tisućama krugova na najzahtjevnijim stazama, a ipak se lako probija kroz gradski promet i ljetne vrućine.“

image

SCG 007

Scuderia Cameron Glickenhaus

SCG 007 je imao premijeru na prestižnom događaju Concorso d‘Eleganza Villa d‘Este na jezeru Como u Italiji, a očekuje se da će prvi primjerci kupcima biti isporučeni do kraja ove godine. Cijena još nije službeno objavljena, ali s obzirom na vrhunske performanse i trkaću tehnologiju, sigurno će biti astronomska.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
12. srpanj 2025 16:10