Croauto 2025.

Volkswagen Tayron

Dugačak 4,77 metra, Tayron je dimenzijama i ponudom prostora u unutrašnjosti bliži Touaregu, nego Tiguanu s kojim dijeli platformu MQB Evo. Uz doplatu se mogu dobiti i dva dodatna sjedala

Volkswagen Tayron

 VW
Dugačak 4,77 metra, Tayron je dimenzijama i ponudom prostora u unutrašnjosti bliži Touaregu, nego Tiguanu s kojim dijeli platformu MQB Evo. Uz doplatu se mogu dobiti i dva dodatna sjedala

Tayron bismo na prvu mogli jednostavno proglasiti produženim Tiguanom, što i ne bi bilo u potpunosti netočno, jer ova dva modela dijele zajedničku platformu. Vanjskim dizajnom s prepoznatljivim elementima nove Volkswagenove generacije, poput tankih horizontalno povezanih svjetala i ne trudi se sakriti obiteljsku povezanost.

No, kod Tayrona je razmak među osovinama rastegnut na 2,79 m – čak 11 centimetara dulje nego kod Tiguana – a ukupnom dužinom od 4,77 metra bliži je najvećem Volkswagenovom SUV modelu Touaregu.

image

Volkswagen Tayron

VW

Zahvaljujući tome, pruža izdašan prostor u unutrašnjosti i daje mogućnost doplate za dva dodatna sjedala u trećem redu, pa dobivamo automobil sasvim drugačijeg karaktera. Pritom se sjedalima trećeg reda pristupa razmjerno lako, zahvaljujući kliznim sjedalima u redu ispred.

I prtljažnik je u Tayronu impresivnih dimenzija, pa tako čak i uz zauzetih svih sedam sjedala, straga još uvijek ima upotrebljivih 345 litara, dok izvedba s pet sjedala nudi ogromnih 885 litara osnovnog obujma. Unutrašnjost je poznatog dizajna, s digitaliziranim kokpitom i zaslonom dijagonale 26 centimetara ispred vozača te središnjim do čak 38 centimetara, a razina opremljenosti je i bez opcija bogata.

image

Volkswagen Tayron

VW

Ponuda pogonskih opcija počinje s 1,5-litrenim blago hibridiziranim TSI benzincem snage 110 kW (150 KS) i jednako snažnim 2,0-litrenim TDI, oba s prednjim pogonom i isključivo s DSG mjenjačem. Dostupna je i snažnija izvedba TDI motora sa 142 kW (193 KS) u kombinaciji s 4Motion pogonom na sva četiri kotača, a vrlo je zanimljiv i 1.5 TSI eHybrid, zapravo plug-in hibrid ukupne snage sustava 150 kW (204 KS).

image

Volkswagen Tayron

Zahvaljujući velikoj bateriji kapaciteta čak 19,7 kWh može isključivo na elektriku bez problema prijeći i više od 100 kilometara, a velika mu je prednost i mogućnost punjenja na brzom DC punjaču snage do 50 kW, značajka kojom se ne može pohvaliti mnogo plug-in hibrida. Cijene dizelaša kreću od 45.615 eura, dok je vrlo učinkovit i snažniji plug-in hibrid tek neznatno skuplji i starta na 46.290 eura.

image

CROAUTO 2025.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. studeni 2025 18:46