Genesis je predstavio GV60 Magma, prvi model nove sportske podmarke koja će u sljedećem desetljeću oblikovati budućnost brenda. Ako je Hyundai Ioniq 5 N otvorio vrata električnoj zabavi, Magma ih želi razvaliti i to u premium stilu.
GV60 Magma temelji se na već poznatoj E-GMP arhitekturi, ali ona je ovdje dovedena do krajnjih granica. Dva elektromotora, pogon na sve kotače i Boost način rada zajedno daju 650 KS i 790 Nm. S Launch Controlom auto ubrzava do 100 km/h za oko tri sekunde, a do 200 km/h stiže za nešto više od deset sekundi. Najveća brzina je 264 km/h, što ga svrstava među najbrže električne kompaktne SUV-ove na tržištu.
Poput Ioniqa 5 N, GV60 Magma koristi "virtualni mjenjač" koji mijenja odziv motora i regeneraciju kako bi vozač imao osjećaj promjene stupnjeva prijenosa. Kabinom će odjekivati i posebno sintetiziran zvuk benzinca s visokim okretajima, rješenje koje se pokazalo iznenađujuće uvjerljivim u sportskom Hyundaiu. U normalnom režimu auto isporučuje 610 KS, dok baterija od 84 kWh omogućuje oko 480 kilometara dosega. Punjenje snagom do 240 kW znači nadopunu od 10 do 80 posto za samo 18 minuta.
Dinamički paket uključuje tri glavna načina vožnje, uz prilagodljivi "My mode" i Drift program koji prebacuje balans pogona prema stražnjoj osovini. Genesis tvrdi da Magma nije zamišljena kao divlji auto, već kao kombinacija stabilnosti i udobnosti. Adaptivni amortizeri, hidraulični nosači ovjesa, velike kočnice i 21-inčni kotači prilagođeni su agresivnijoj vožnji, ali bez žrtvovanja luksuza. Aktivno poništavanje buke, višeslojna stakla i pojačane brtve vrata stvaraju vrlo komfornu kabinu.
Dizajn se razlikuje od standardnog GV60 u detaljima koji sugeriraju snagu, ali bez estetike pretjerivanja. Posebno oblikovani odbojnici, tri nova otvora na nosu i prošireni blatobrani skrivaju 275-milimetarske gume, dok veliki stražnji spojler donosi dodatnu potisnu silu. Interijer kombinira brušenu tkaninu i narančaste "Magma akcente", uz jedinstveni upravljač i preuređeni dio 27-inčnog panoramskog zaslona kada je aktiviran Magma način.
GV60 Magma na neka europska tržišta stiže 2026. godine, a očekuje se cijena od 85 do 90 tisuća eura, što auto postavlja iznad Hyundaija Ioniqa 5 N i uz bok Porscheu Macanu Electric. No ovo je tek početak. Genesis planira Magma izvedbu za svaki budući model, što znači da namjeravaju konkurirati BMW-ovom M ili Mercedesovom AMG odjelu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....