Škoda je na salonu u Münchenu pokazala da unatoč SUV-maniji nije zaboravila svoj najvažniji model - Octaviju. Vision O Concept najavljuje električnu budućnost tog modela, s debijem planiranim za 2028., i to na VW-ovoj novoj SSP platformi. Ako je suditi po viđenom, riječ je o karavanu koji kombinira praktičnost i atraktivnost do mjere da bi mogao zasjeniti SUV-ove.
Vision O nosi novi dizajnerski jezik Modern Solid, a iako koncept ima konceptne egzibicije poput stražnjih vrata koja se otvaraju u suprotnom smjeru i 3D-printanih naslona za glavu, osnovne proporcije i linije ovog modela najavljuju serijski automobil. Agresivna prednja maska s tehno-loop potpisom, crni C-stup i konkavni stražnji dio s osvjetljenim Škoda natpisom daju mu samouvjeren nastup kakav Octavia do sada nije imala.
U dužinu auto mjeri čak 485 cm, što je 15 cm više od aktualne Octavije karavan, ali i dalje manje od Superba. Time zadržava status kompaktnog obiteljskog modela, premda vizualno djeluje znatno veće.
Unutrašnjost je možda i najveći iskorak. Umjesto klasične instrumentne ploče, tu je 1,2 metra široki Horizon Display smješten u podnožju vjetrobranskog stakla, koji stvara dojam head-up projekcije preko cijele širine vozila. Ispod njega se nalazi veliki portretni dodirni zaslon, dok središnja konzola donosi dvije podloge za bežično punjenje mobitela i rotacijski kontroler s povratnim informacijama.
Digitalna asistentica Laura spremna je preuzeti dio zadataka glasovnim naredbama, dok su praktični detalji poput Bluetooth zvučnika, integriranog mini-hladnjaka i tradicionalnog kišobrana, još uvijek tu da podsjete na Simply Clever DNK brenda.
Mnogo mjesta u kabini i prtljažnik kapaciteta 650 litara, potvrđuju da Octavia ostaje sinonim za prostranost.
Iako Škoda zasad šuti o tehničkim specifikacijama, poznato je da će SSP platforma omogućiti 800-voltnu tehnologiju punjenja i vrhunsku digitalnu arhitekturu razvijenu u suradnji s Rivianom. Očekuje se više izvedbi pogona, uključujući i sportski RS s dodatnim konjskim snagama i naglašenijim sportskim stavom.
S obzirom na to da je Octavia najprodavaniji model marke i ključni generator profita, odluka da se zadrži u ponudi i kao električni model čini se vrlo logičnom. Također, kako je ranije najavljeno i klasična Octavia s pogonima na unutarnje izgaranje preživjet će još dugo u budućnosti, paralelno uz novi električni model
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....