NEUNIŠTIVA CIGLA

Ovo je donedavno bio najprodavaniji Volvo svih vremena: Evo koji auto ga je model sada nadmašio

Jedan model Volva sada je prešao granicu od 2,7 milijuna proizvedenih primjeraka. Time je konačno nadmašen model 240

Volvo 240 iz 70-ih godina

 Volvo
Jedan model Volva sada je prešao granicu od 2,7 milijuna proizvedenih primjeraka. Time je konačno nadmašen model 240

Nakon 32 godine, Volvo je napokon ima novog rekordera u prodaji. Slavna „cigla“, odnosno ćoškasti model 240, koji se proizvodio od 1974. do 1993., konačno je skinuta s trona. Novi kralj zove se XC60.

image

Volvo XC60

Volvo

Volvo je potvrdio da je od 2008. do danas prodano više od 2,7 milijuna primjeraka XC60, što ga čini najprodavanijim modelom u povijesti švedske marke. Time je nadmašen model 240, koji je proizveden u 2.685.171 primjerku. Iako posljednji primjerak tog automobila sišao s trake još 5. svibnja 1993., dosad niti jedan model nije uspio nadmašiti njegov kultni status, sve do sada.

Za Volvo, XC60 je nasljednik obiteljskog modela 240 u karavanskoj verziji. Nudi prostranu kabinu, funkcionalnost i skandinavski dizajn, ali u formi SUV-a, što proizvođač i sam priznaje: karavani su postali prošlost, a SUV-ovi su sadašnjost i budućnost. „Popularnost modela XC60 jasno pokazuje promjenu u onome što kupci žele i trebaju“, poručuju iz Volva.

image

Volvo 240 iz 70-ih godina

Volvo

Susanne Hägglund iz Volva podsjetila je kako je 240 bio sveprisutan u Švedskoj tijekom 1980-ih – „mogao se vidjeti u gotovo svakom dvorištu“. Danas tu ulogu, i tržišnu i emotivnu, preuzima XC60.

Predstavljen 1974., Volvo 240 postao je sinonim za švedsku pouzdanost, sigurnost i dugovječnost. Nudio se kao limuzina, karavan i coupe. Legendarni status stekao je jednostavnošću, čvrstoćom i uporabnom praktičnošću, osobinama koje su ga učinile obiteljskim favoritom diljem Europe i SAD-a.

image

Volvo 240 iz 70-ih godina

Volvo

XC60 je lansiran 2008. kao kompaktni SUV koji kombinira skandinavski dizajn s naprednim sigurnosnim tehnologijama. Već prva generacija postigla je tržišni uspjeh, a druga, predstavljena 2017., dodatno ga je učvrstila.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
08. srpanj 2025 17:50