Nakon što su mjesecima bili veliki hit na PLACe Marketu, gdje su se zbog njihovih punjenih krumpira stvarali dugački redovi, SpudBud Zagreb Hrvoja Drahotuskog, u ponedjeljak, 8. rujna, otvorio je vrata na stalnoj lokaciji u Bogovićevoj 4 u Zagrebu.
Interes je nadmašio sva očekivanja - stotine ljudi stvorile su red koji se protezao do Ilice. Na otvorenju je bio i sam Ben Newman, poznatiji kao The Spudman, globalna senzacija iz Velike Britanije koja je doputovala isključivo kako bi podržala Drahotuskog.
Podsjetimo, Drahotusky je proveo neko vrijeme učeći i surađujući s Newmanom na njegovom slavnom štandu u Tamworthu, koji je postao svjetski poznat zahvaljujući TikToku gdje ga prati više od 4.2 milijuna ljudi. Newman je tada obećao posjetiti Zagreb za otvorenje, a ovo je ujedno i njegovo prvo poslovno gostovanje izvan Ujedinjenog Kraljevstva, što potvrđuje njihovu blisku suradnju. O Hrvojevoj priči već smo pisali, što možete pročitati na ovoj poveznici. Na samom otvorenju Newman i Drahotusky zajedno su posluživali prve goste, a Spudman je događaj prenosio uživo za tisuće svojih pratitelja.
Restoran se nalazi na lokaciji nekadašnjeg Poke Pokea (koji je preseljen u Preradovićevu), a nudi koncept temeljen na britanskom street food klasiku jacket potato - velikom krumpiru pečenom u ljusci do hrskavosti. Da bi osigurao kvalitetu, Drahotusky krumpire nabavlja s male farme u Međimurju koja ih posebno kalibrira za njegov lokal, a cilj je da svako gotovo jelo s nadjevom teži iznad pola kilograma.
U novom restoranu posluživat će se upravo punjeni krumpiri po kojima su postali poznati, a trenutačna ponuda sastoji se od četiri jela: Cheese & Beans po cijeni od 9 eura, BBQ Pulled Pork za 10 eura, Chilli Con Carne za 11 eura i Pulled Chicken za 12 eura. Svako jelo može se dodatno ‘pojačati‘ i coleslaw salatom. Drahotusky je najavio kako u budućnosti planira proširiti ponudu tjednim specijalitetima i desertima.
Tijekom svog boravka, Ben Newman i Hrvoje Drahotusky planiraju posjetiti i druge restorane u Zagrebu, a njihove aktivnosti mogu se pratiti na njihovim društvenim mrežama. Vrijeme će pokazati hoće li se ovaj koncept dugoročno održati na zagrebačkoj sceni, no ako je suditi prema euforiji koja prati Hrvoja i njegov tim od samih početaka i redovima viđenim na festivalskim gostovanjima i otvorenju, budućnost lokala izgleda vrlo obećavajuće.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....