PP Orahovica

Oni su lider u proizvodnji lješnjaka u ovom dijelu Europe i ne planiraju stati

U vremenu kada potrošači traže kvalitetu, sigurnost i autentičnost, PP Orahovica stoji kao primjer kako znanje, resursi i dugoročna strategija mogu pretvoriti domaću sirovinu u globalnu priliku

PP Orahovica već desetljećima zauzima vodeću poziciju u hrvatskoj i regionalnoj poljoprivredi. Svojom raznovrsnošću i strateškim ulaganjima, kompanija je postala sinonim za održivu proizvodnju i kvalitetu. Unutar bogatog portfelja, koji uključuje brandove Martin Albus, Vinarija Orahovica i Panona Mare, posebno se ističe segment lješnjaka – ključna strateška kultura u kojoj je tvrtka prepoznata kao najveći proizvođač u ovom dijelu Europe.

Lješnjak kao strateški proizvod

Na više od 600 hektara nasada, PP Orahovica godišnje proizvodi značajne količine lješnjaka, osiguravajući kontinuitet i stabilnost opskrbe. Riječ je o višegodišnjoj viziji koja je počela prije gotovo dva desetljeća – kada je tvrtka prepoznala globalni rast potrošnje orašastih plodova i potrebu tržišta za pouzdanim, certificiranim i visokokvalitetnim izvorom lješnjaka.

image
Mario Durkic/

Danas, zahvaljujući kontroliranom procesu uzgoja i primjeni najmodernijih agrotehničkih rješenja, PP Orahovica osigurava standardiziranu kvalitetu i sljedivost proizvoda, što je jedan od glavnih zahtjeva industrije i maloprodaje.

Potencijal za razvoj i komercijalizaciju

Lješnjak se sve više pozicionira kao strateška sirovina ne samo za konditorsku industriju, nego i za inovativne prehrambene proizvode s dodanom vrijednošću. Upravo tu PP Orahovica vidi svoju budućnost.

Planirani smjer razvoja uključuje:

  • proširenje asortimana gotovih proizvoda na bazi lješnjaka (premium namazi, dražeje, snack linije)
  • suradnju s industrijskim partnerima koji lješnjak koriste kao ključnu sirovinu
  • razvoj novih brendova i private label proizvoda, posebno za trgovačke lance i specijalizirane kanale
  • izvoznu orijentaciju i plasman hrvatskog lješnjaka na zahtjevna tržišta EU-a i šire
image
Mario Durkic/

PP Orahovica na ovaj način ne ostaje samo primarni proizvođač, već postaje i aktivni sudionik u stvaranju novih prehrambenih trendova.

Snaga portfelja

Uz snažnu poljoprivrednu osnovu, PP Orahovica razvija i vlastite prepoznatljive brendove. Martin Albus i Vinarija Orahovica pozicioniraju se na vinskoj sceni, dok Panona Mare predstavlja segment svježih i prerađenih ribljih proizvoda. Uvođenjem proizvoda od lješnjaka u ovu priču, kompanija dodatno diversificira portfelj, gradeći most između poljoprivredne proizvodnje i gotovih brendova.

Ovaj integrirani pristup omogućava PP Orahovici da istovremeno bude proizvođač, prerađivač i brend, čime se maksimizira vrijednost lanca i otvara prostor za dugoročni rast.

Pogled u budućnost

Vizija PP Orahovice jasno je usmjerena – postati regionalni lider u komercijalizaciji proizvoda od lješnjaka i istovremeno nastaviti jačati prepoznatljivost vlastitih brendova. Uz postojeću proizvodnu bazu i snažnu stručnu podršku, kompanija je spremna za sljedeći korak: izvozno orijentiranu strategiju koja će hrvatski lješnjak pozicionirati na europskoj i svjetskoj karti.

image
Mario Durkic/

U vremenu kada potrošači traže kvalitetu, sigurnost i autentičnost, PP Orahovica stoji kao primjer kako znanje, resursi i dugoročna strategija mogu pretvoriti domaću sirovinu u globalnu priliku.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2025 11:30