
Kako najavljuju iz Pelegrinija, najpoznatijeg šibenskog restorana, ovog svibnja sve goste pozivaju da isprobaju njihovu uslugu savjetovanja pri putovanju u Šibenik. Naime, samo ovog mjeseca pod vodstvom Rudolfa Štefana, jednog od naših najboljih chefova, pokrenuli su, kako ga nazivaju, gastronomski concierge, u sklopu kojeg gostima omogućuju da njihov grad dožive na još bolji, autentičniji način, kroz pažljivo osmišljene susrete i autentične lokalne priče.
"Gastronomija je za nas mnogo više od kuhanja. Ona je način na koji se povezujemo s prostorom, s ljudima, s prošlošću. Želimo da naši gosti osjete i razumiju Šibenik svim osjetilima, da dožive gastronomiju kao iskustvo koje se pamti, kao priču koja se priča. Zato ih ove godine ne vodimo samo kroz jelovnik, već želimo da upoznaju ljude i proizvode koji čine srce ove regije", objasnio je novu uslugu Rudolf Štefan.
KAKO FUNKCIONIRA GASTRONOMSKI CONCIERGE?
Nakon rezervacije stola u restoranu Pelegrini, javite im se mailom i Pelegrini tim će vam asistirati pri organizaciji vašeg boravka te pomoći osmisliti itinerar prilagođen vašim interesima – od smještaja, vinskih podruma i pršutana, do ekskluzivnih degustacija i autentičnih doživljaja prirode, kulture i zanatske proizvodnje poput posjete Centru Koralja. Riječ je o, dodaju iz Pelegrinija, potpunom doživljaju regije, s posebnom pažnjom na detalje i osobni pristup.
Ova usluga dostupna je isključivo gostima koji rezerviraju svoj stol tijekom svibnja 2025. Za rezervacije i više informacija posjetite službenu stranicu ili se javite direktno u restoran.
Komentari
0