NOVI OKUSI

Svojim napitkom uspjeli su osvojiti Hrvate, a sada predstavljaju dva velika noviteta

Isprobali smo nove okuse Ekipa kombuche, iz koje su nedavno promijenili i cijeli vizualni identitet

Nakon što su prije četiri godine najprije Zagrepčanima, a potom i ostatku zemlje predstavili svoju Ekipa kombuchu, tim koji stoji iza cijelog projekta odlučio je okrenuti novu stranicu i ovih su dana napokon objavili na čemu rade proteklih mjeseci. Svoju Ekipa kombuchu pretvaraju u Kultura kombuchu, oblače u novo, ozbiljnije ruho i izbacuju dva nova okusa.

"Novo ime označava početak nove ere u kojoj ćemo onome što nas je činilo najprodavanijom hrvatskom kombuchom (craft proizvodnja, najtraženiji okus bobičastog voća, iskustvo i pristup) dodati novo ime, novu ambalažu i nove uzbudljive okuse; matičnjak & limun, menta & limeta", objavili su ovih dana te dodali kako nastavljaju istraživati I voćne kombinacije kako bi kroz neko vrijeme ponudu mogli i proširiti.

image
Spar/Press

Kako nam je rekao Roko Romić, jedan od osnivača brenda Ekipa kombucha, na ideju da stvore novi vizualni identitet došli su zajedničkim promišljanjem, jer su se publici htjeli predstaviti kao još malo ozbiljniji brend na tržištu.

"Kada smo tek krenuli, nismo imali toliko iskustva koliko imamo sada, a to se vidjelo i na dizajnu naših etiketa. Sada smo nešto iskusniji pa smo htjeli napraviti i ozbiljniji vizualni idetitet, ali i okuse", rekao nam je Roko.

image
Lidija Lončarić
image
Lidija Lončarić

Dodao je i kako im je okus šumskog voća najpopularniji pa su ga odlučili zadržati te kako će se njihova klasična kombucha i dalje moći kupiti u staklenoj boci od jedne litre, dok će drugi okusi biti dostupni samo u limenkama od 330 mililitara.

"Za sada smo dostupni u nekoliko kafića, a uskoro i u Sparu, Kauflandu i još nekoliko trgovina. Limenku smo odabrali jer daje više mogućnosti da se poigramo dizajnom, ne zauzima previše mjesta, lakša je, a i sama kombucha se dobro ponaša i u limenci, kao i u staklu", dodao je.

image
Lidija Lončarić

Zanimljivo je spomenuti i kako je Ekipa kombucha nastala kada se šestero prijatelja, koji su svako za sebe ili zajedno proputovali velik dio svijeta, dugogodišnju ideju napokon odlučili pretvoriti u proizvod. Kako su nam ispričali svojevremeno, u kombuchu su se zaljubili na australskoj tržnici, posebice Mario, i poželjeli je ponuditi i hrvatskoj publici. Zatim su sudjelovali u Sparovom projektu Startaj Hrvatska, u sklopu kojeg je šira publika imala prilike upoznati njihov proizvod. I ostalo je povijest.

Iako smo i prije bili ljubitelji njihove kombuche, posebice klasične i okusa bazge, nakon što smo isprobali dva nova okusa, moramo priznati, ostali smo više nego ugodno iznenađeni. Limeta i menta okus je divno osvježavajuć, taman dovoljno kiselkast i sočan, dok je okus limuna i matičnjaka nešto blaži, ali još uvijek lijepo izražen i svjež. Okusi su, baš kako im je i bila namjera, ozbiljniji i možemo zamisliti da ovu kombuchu pijemo samu za sebe, ali i miješamo s, primjerice, ginom ili bijelim rumom. Toplo preporučujemo!

ŠTO JE KOMBUCHA?

Kombucha je šećerom zaslađeni i potom fermentirani čaj koji obilježava blaga gaziranost i ugodan reski okus, za što je odgovorna posebna zajednica bakterija i kvasaca. Umjesto u obliku zrnaca koja se javljaju kod kefira, u ovom slučaju ona ima oblik gumenog i tek neznatno sluzavog diska od celuloze koji s vremenom nastane na površini čaja nakon dodavanja zrele kombuche i odrađenog procesa fermentacije. Ta se nakupina naziva SCOBY ili "majka".

Budući da je u pitanju napitak koji sadrži zdrave i žive probiotike, odličan je za probavu i jačanje imuniteta, ali i podiže energiju te stvara bolji fokus, daje osjećaj opuštenosti i snage.

VIŠE O KOMBUCHI I KAKO JE NAPRAVITI KOD KUĆE

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. svibanj 2024 17:18