COOL MJESTO

Tvrtka koja proizvodi jedno od najpopularnijih pića današnjice, dobila novi ured u Hrvatskoj: wellness soba, mural na zidu i biofilni elementi

 MARKO MIHALJEVIC/

Projekt uređenja poslovnog prostora Coca-Cola Adria u Zagrebu potvrdio je ono što je važno agenciji Brigada, specijaliziranoj za dizajn interijera i kreiranje prostornog doživljaja. A ono što je važno jest, kako i sami u ovoj agenciji često naglašavaju, posvećenost promišljenom pristupu oblikovanja radnih prostora usmjerenih na ljude i za ljude, kroz savršeno balansiran spoj funkcionalnosti i estetike u svrhu dobrobiti svakog zaposlenika.

image
MARKO MIHALJEVIC/
image

Novi uredski prostor Coca-Cola Adria pažljivo je podijeljen u nekoliko radnih zona otvorenog tipa koje su isprekidane fokus prostorijama

MARKO MIHALJEVIC/

Novi uredski prostor Coca-Cola Adria pažljivo je podijeljen u nekoliko radnih zona otvorenog tipa koje su isprekidane fokus prostorijama kako bi se povećao fokus i privatnost zaposlenika na radnom mjestu istovremeno omogućujući zaposlenicima fleksibilnost u odabiru radnog okruženja koje odgovara njihovim individualnim potrebama. Ugodna atmosfera ostvarena je prirodnim materijalima, biofilnim elementima i svijetlom paletom tonova te upotpunjena grafičkim detaljima inspiriranim lokalnom kulturom. Kako bi se radni prostor prilagodio različitim aktivnostima i tipologijama rada odabran je modularni ergonomski namještaj i dizajnerska akustična rješenja koja osiguravaju mirno okruženje. Zajednički prostori poput kuhinje potiču suradnju, zajedništvo i stvaraju osjećaj povezanost tima, dok soba za opuštanje tzv. "wellness room" doprinosi opuštanju, smanjenju stresa i obnavljanju energije.

PROČITAJTE JOŠ Novi broj magazina D&D u prodaji! Tema broja: mali stanovi

Implementiranje elemenata povezanih s brendom u prostore ureda ispričana je priča branda koja dodatno povezuje zaposlenike s identitetom Coca-Cole. Ovaj projekt odražava Brigadinu dugogodišnju posvećenost oblikovanja radnih prostora usmjerenih na ljude, koji balansiraju produktivnost i emocionalnu angažiranost. Spojem funkcionalnosti, udobnosti i lokalnog karaktera, dizajn ureda Coca-Cola Adria u Zagrebu nudi promišljen odgovor na potrebe suvremenog radnog prostora postavljajući novi standard pri oblikovanju istih.

image

Kroz dizajn smo željeli stvoriti prostor koji ne samo da odražava identitet brenda, već i svakodnevno inspirira ljude koji u njemu rade, kažu iz Brigade

MARKO MIHALJEVIC/
image

Mural umjetnice Tee Jurišić unosi jedinstvenu energiju u prostor

MARKO MIHALJEVIC/
image
MARKO MIHALJEVIC/

- Svaki je projekt izazov za sebe, no posebno je zadovoljstvo bilo raditi na ovom jer se iza njega krije snažna poruka. Coca-Cola Adria je prepoznala važnost isticanja lokalnog karaktera, što je dodatno obogatilo cijeli proces i otvorilo prostor za suradnju s nizom iznimno zanimljivih ljudi. Posebno bih istaknula umjetnicu Teu Jurišić, čiji mural unosi jedinstvenu energiju u prostor i dodatno naglašava povezanost ureda s lokalnim kontekstom. Kroz dizajn smo željeli stvoriti prostor koji ne samo da odražava identitet brenda, već i svakodnevno inspirira ljude koji u njemu rade, a to je mjesto koje spaja funkcionalnost, karakter i priču koju prostor želi ispričati - istaknula je Dorotea Šarić, arhitektica i voditeljica projekta iz Brigade.

image
MARKO MIHALJEVIC/
image
MARKO MIHALJEVIC/
image

Dizajn ovih ureda je spoj funkcionalnosti, udobnosti i lokalnog karaktera

MARKO MIHALJEVIC/

Brigada stvara prostore koji nadilaze tradicionalne okvire, stvarajući inspirativna okruženja prilagođena stvarnim potrebama korisnika. Brigada svojim rješenjima i inovativnim pristupom prostoru, već dugi niz godina postavlja hrvatski dizajn uz bok najpoznatijim svjetskim imenima. Kao najnagrađivanija agencija za strateški dizajn interijera u Hrvatskoj, Brigada je prošle godine dodatno ojačala svoj ugled osvajanjem prestižne nagrade Architecture MasterPrize.

PROČITAJTE JOŠ Čak dvije prestižne svjetske nagrade za Brigadin ured u Zagrebu!

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
15. srpanj 2025 09:41