NAJBOLJI PROJEKTI

NAGRADA Native Ad Studio Hanza Medije u užem krugu uz Bild, Business Insider i News Corporation

 HANZA MEEDIA

Native Ad Studio Hanza Medije ušao je u uži izbor u tri kategorije na svjetskoj dodjeli nagrada Native Advertising Instituta, zajedno s najvećim svjetskim medijskim kućama Business Insiderom, Murdochovim News Corporationom i njemačkim Bildom. Riječ je o trenutno najrelevantnijem izboru u području native oglašavanja, novog, nekonvencionalnog oblika komuniciranja usmjerenog na potrebe korisnika.

Native Ad Studio Hanza Medije prva je kreativna agencija u Hrvatskoj specijalizirana za premium native advertising, osnovana u ožujku 2015. Odluku o ulasku u uži krug u tri kategorije donio je žiri međunarodnog Native Advertising Instituta sastavljen od 30 svjetskih eksperata iz područja medija i marketinga. Svaki projekt trebao je zadovoljiti pravila Internet Advertising Biroa (IAB), a kvalitetu, strategiju i egzekuciju ocjenjivali su marketinški stručnjaci, urednici i vodeći ljudi Digital First Medije, Mashablea, New York Timesa, Brand Moversa i drugih medijskih kuća, advertising agencija i native advertising platformi. Za nagrade se još natječu T Brand Studio New York Timesa, Politico, AOL, Netflix i nekoliko utjecajnih skandinavskih organizacija.

ODABRANI U KATEGORIJI: SERIJA SPONZORIRANIH PRILOGA

- NewsCorp Studios, Mahindra kampanja
- Business insider, GE Kampanja
- Hanza Media, Qatar Airways kampanja

HANZA MEDIA

Pogledajte specijal 'Istražimo svijet zajedno' ovdje.

Native kampanja za Qatar Airways, serija od osam priloga na jutarnji.hr, imala je za cilj dati čitateljima korisne i personalizirane informacije kakve se ne mogu pronaći u turističkim vodičima, i to kroz digital storytelling i interaktivni dizajn. Autorica Nađa Irena Fišić koja je živjela u Baliju i drugim destinacijama iz serijala donosi i autentične preporuke i svjedočanstva o svakodnevnom životu Hrvata koji žive u destinacijama. Serijal je pročitalo više od 175 tisuća čitatelja jutarnji.hr, a glavni suradnik na projektu za digitalnu strategiju bio je Zvonimir Pelko, Hanza Digital.

ODABRANI U KATEGORIJI: VIDEO

- Ideas United LLC, Forbes/Dell/Intell
- BILD Brand Studio, Mobile.de
- Hanza Media, Dacia/Dacia Duster kampanja

Ravca, 140716
Reportaza u susretu pripadnika GSS-a sa unesrecenim koje su spasili u izvanrednim okolnostima. Miroslav Trlin iz Ravce i Mladen Muzinic  pripadnik GSS-a susreli su se15 godina nakon akcije spasavanja na Biokovu. Miroslav je 2001. godine za vrijeme lova na divlje svinje pretrpio ugriz poskoka  .
Foto: Tom Dubravec / CROPIX
CROPIX

Pogledajte video specijale ovdje (1., 2., 3.).

Video specijal za Daciu Duster u tri nastavka “HGSS: Svjedočanstvo o hrabrosti i požrtvovnosti”, redateljice Antonije Mamić, prikazuje koliko su jednostavnost, velikodušnost i pouzdanost značajne vrijednosti u svakodnevnom životu. Serijal je pogledalo gotovo milijun ljudi. Istodobno reportažu Maria Pušića u Jutarnjem listu pročitalo je više od 239.000 ljudi.

ODABRANI U KATEGORIJI: ONLINE MEDIJI

- Saatchi & Saatchi Norway, Norsk Tipping
- Mediafin, Accenture, Société Générale Private Banking, ALD Automotive
- Hanza Media, Vruća mapa “Koliko je sigurno vaše susjedstvo”, Croatia osiguranje

Hanza Media

Pogledaje interaktivnu mapu Hrvatske 'Koliko je sigurno vaše susjedstvo' ovdje.

- U fokusu svega što radi Native Ad Studio Hanza Medije su potrebe korisnika. Sadržaj koji kreiramo mora biti za čitatelja koristan, relevantan i zanimljiv, a pristup inovativan jer samo na taj način brend može ostvariti odnos povjerenja sa svojim korisnikom. Svi naši prilozi su jasno deklarirani kao native oglas, a istodobno vrlo čitani i rado dijeljeni na društvenim mrežama - kaže Ana Plišić, direktorica Native Ad Studija.

Videospecijal “HGSS: potresna svjedočanstva o hrabrosti i požrtvovnosti”, koji je sponzorirala Dacia Hrvatska, bio je među top 20 najgledanijih videopriloga na jutarnji.hr u konkurenciji s uredničkim sadržajem u 6 mjeseci. Sada je u svjetskoj konkurenciji za najbolji video s njemačkim Bildom i nagrađivanom američkom kreativnom agencijom Ideas United. Cilj videospecijala redateljice Antonije Mamić bio je pokazati koliko su velikodušnost, pouzdanost i jednostavnost važne vrijednosti u svakodnevnom životu.

Vruća mapa Hrvatske “Koliko je sigurno vaše susjedstvo”, koju je sponzoriralo Croatia osiguranje, prva je interaktivna mapa koja je svakom građaninu pokazala koliki je rizik u njegovu gradu od poplave, požara, provale ili potresa. Tim Hanza Medije za data novinarstvo na čelu s Kristinom Turčin i Dušanom Miljušem analizirao je podatke MUP-a, PMF-a, Hrvatskih voda i Zavoda za statistiku, a Filip Šarić vodio je tim za 2D i 3D animaciju. Vruća mapa Hrvatske sada je u konkurenciji za nagradu s norveškom Saatchi&Saatchi agencijom i belgijskom medijskom kućom Mediafin.

Hanza Media
Ana Plišić i Branimir Klarić, direktorica i glavni dizajner Native Ad Studija

Ana Plišić i Branimir Klarić, direktorica i glavni dizajner Native Ad Studija

Veliki specijal Business Insidera o digitalnoj industriji, koji sponzorira General Electric, i kampanja Newscorp Studija, australske agencije Murdochova medijskog carstva, u užem su izboru u kategoriji “serija sponzoriranih priloga” zajedno s kampanjom Native Ad Studija za Qatar Airways. U tom native specijalu od 8 native priloga korisnici su kroz interaktivni digitalni storytelling mogli dobiti relevantne, korisne i personalizirane informacije o dalekim destinacijama. Native prilozi dizajnirani su u visokoj digitalnoj produkciji u suradnji sa stručnjacima Hanza Digitala.

- Dizajn i sadržaj naših digitalnih projekata usmjereni su na poboljšanje korisničkog iskustva, a na temelju data analize možemo donositi odluke u interesu korisnika gotovo u realnom vremenu - kaže Dejan Orešković, direktor Hanza Digitala.

Native kampanje Native Ad Studija drugačije su od ostalih i po tome što se temelje na design thinking metodologiji kako bi rješenja bila inovativnija i u skladu sa stvarnim potrebama ljudi. U partnerstvu s češkom dizajn agencijom 52Hours zato je osnovan i Design Thinking Studio Hanza Medije, koji pomaže kompanijama podići razinu inovativnosti. U svim native prilozima na platformama Hanza Medije, Jutarnjem, Globusu, Gloriji, Slobodnoj Dalmaciji, promoviraju se vrijednosti, a ne proizvodi i usluge, u skladu s najvišim etičkim standardima koje zastupa i New York Times. Svaki prilog je jasno označen i deklariran kao sponzorirani prilog.

Hrvatska velika nagrada sigurnosti

Projekt Native Ad Studija Hanza Medije “Vruća mapa Hrvatske: Koliko je sigurno vaše susjedstvo” dobio je Hrvatsku veliku nagradu sigurnosti 2016. u kategoriji najboljeg projekta poslovnog sektora u ostvarivanju sigurnosti zajednice, koju dodjeljuje Hrvatska udruga menadžera sigurnosti.

Nagrada je jučer na X. danima sigurnosti u Opatiji uručena Dušanu Miljušu, jednom od autora native projekta napravljenog u suradnji s Croatia osiguranjem. Dani sigurnosti održavaju se pod pokroviteljstvom predsjednice Kolinde Grabar-Kitarović. Projekt “Koliko je sigurno vaše susjedstvo” izazvao je veliki interes javnosti, a njegovu vrijednost prepoznali su i stručnjaci iz područja sigurnosti koji su mu dodijelili prvu nagradu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. travanj 2024 14:39