Native Ad Studio Hanza Medije ušao je u uži izbor u tri kategorije na svjetskoj dodjeli nagrada Native Advertising Instituta, zajedno s najvećim svjetskim medijskim kućama Business Insiderom, Murdochovim News Corporationom i njemačkim Bildom. Riječ je o trenutno najrelevantnijem izboru u području native oglašavanja, novog, nekonvencionalnog oblika komuniciranja usmjerenog na potrebe korisnika.
Native Ad Studio Hanza Medije prva je kreativna agencija u Hrvatskoj specijalizirana za premium native advertising, osnovana u ožujku 2015. Odluku o ulasku u uži krug u tri kategorije donio je žiri međunarodnog Native Advertising Instituta sastavljen od 30 svjetskih eksperata iz područja medija i marketinga. Svaki projekt trebao je zadovoljiti pravila Internet Advertising Biroa (IAB), a kvalitetu, strategiju i egzekuciju ocjenjivali su marketinški stručnjaci, urednici i vodeći ljudi Digital First Medije, Mashablea, New York Timesa, Brand Moversa i drugih medijskih kuća, advertising agencija i native advertising platformi. Za nagrade se još natječu T Brand Studio New York Timesa, Politico, AOL, Netflix i nekoliko utjecajnih skandinavskih organizacija.
ODABRANI U KATEGORIJI: SERIJA SPONZORIRANIH PRILOGA
- NewsCorp Studios, Mahindra kampanja
- Business insider, GE Kampanja
- Hanza Media, Qatar Airways kampanja
Pogledajte specijal 'Istražimo svijet zajedno' ovdje.
Native kampanja za Qatar Airways, serija od osam priloga na jutarnji.hr, imala je za cilj dati čitateljima korisne i personalizirane informacije kakve se ne mogu pronaći u turističkim vodičima, i to kroz digital storytelling i interaktivni dizajn. Autorica Nađa Irena Fišić koja je živjela u Baliju i drugim destinacijama iz serijala donosi i autentične preporuke i svjedočanstva o svakodnevnom životu Hrvata koji žive u destinacijama. Serijal je pročitalo više od 175 tisuća čitatelja jutarnji.hr, a glavni suradnik na projektu za digitalnu strategiju bio je Zvonimir Pelko, Hanza Digital.
ODABRANI U KATEGORIJI: VIDEO
- Ideas United LLC, Forbes/Dell/Intell
- BILD Brand Studio, Mobile.de
- Hanza Media, Dacia/Dacia Duster kampanja
Pogledajte video specijale ovdje (1., 2., 3.).
Video specijal za Daciu Duster u tri nastavka “HGSS: Svjedočanstvo o hrabrosti i požrtvovnosti”, redateljice Antonije Mamić, prikazuje koliko su jednostavnost, velikodušnost i pouzdanost značajne vrijednosti u svakodnevnom životu. Serijal je pogledalo gotovo milijun ljudi. Istodobno reportažu Maria Pušića u Jutarnjem listu pročitalo je više od 239.000 ljudi.
ODABRANI U KATEGORIJI: ONLINE MEDIJI
- Saatchi & Saatchi Norway, Norsk Tipping
- Mediafin, Accenture, Société Générale Private Banking, ALD Automotive
- Hanza Media, Vruća mapa “Koliko je sigurno vaše susjedstvo”, Croatia osiguranje
Pogledaje interaktivnu mapu Hrvatske 'Koliko je sigurno vaše susjedstvo' ovdje.
- U fokusu svega što radi Native Ad Studio Hanza Medije su potrebe korisnika. Sadržaj koji kreiramo mora biti za čitatelja koristan, relevantan i zanimljiv, a pristup inovativan jer samo na taj način brend može ostvariti odnos povjerenja sa svojim korisnikom. Svi naši prilozi su jasno deklarirani kao native oglas, a istodobno vrlo čitani i rado dijeljeni na društvenim mrežama - kaže Ana Plišić, direktorica Native Ad Studija.
Videospecijal “HGSS: potresna svjedočanstva o hrabrosti i požrtvovnosti”, koji je sponzorirala Dacia Hrvatska, bio je među top 20 najgledanijih videopriloga na jutarnji.hr u konkurenciji s uredničkim sadržajem u 6 mjeseci. Sada je u svjetskoj konkurenciji za najbolji video s njemačkim Bildom i nagrađivanom američkom kreativnom agencijom Ideas United. Cilj videospecijala redateljice Antonije Mamić bio je pokazati koliko su velikodušnost, pouzdanost i jednostavnost važne vrijednosti u svakodnevnom životu.
Vruća mapa Hrvatske “Koliko je sigurno vaše susjedstvo”, koju je sponzoriralo Croatia osiguranje, prva je interaktivna mapa koja je svakom građaninu pokazala koliki je rizik u njegovu gradu od poplave, požara, provale ili potresa. Tim Hanza Medije za data novinarstvo na čelu s Kristinom Turčin i Dušanom Miljušem analizirao je podatke MUP-a, PMF-a, Hrvatskih voda i Zavoda za statistiku, a Filip Šarić vodio je tim za 2D i 3D animaciju. Vruća mapa Hrvatske sada je u konkurenciji za nagradu s norveškom Saatchi&Saatchi agencijom i belgijskom medijskom kućom Mediafin.
Ana Plišić i Branimir Klarić, direktorica i glavni dizajner Native Ad Studija
Veliki specijal Business Insidera o digitalnoj industriji, koji sponzorira General Electric, i kampanja Newscorp Studija, australske agencije Murdochova medijskog carstva, u užem su izboru u kategoriji “serija sponzoriranih priloga” zajedno s kampanjom Native Ad Studija za Qatar Airways. U tom native specijalu od 8 native priloga korisnici su kroz interaktivni digitalni storytelling mogli dobiti relevantne, korisne i personalizirane informacije o dalekim destinacijama. Native prilozi dizajnirani su u visokoj digitalnoj produkciji u suradnji sa stručnjacima Hanza Digitala.
- Dizajn i sadržaj naših digitalnih projekata usmjereni su na poboljšanje korisničkog iskustva, a na temelju data analize možemo donositi odluke u interesu korisnika gotovo u realnom vremenu - kaže Dejan Orešković, direktor Hanza Digitala.
Native kampanje Native Ad Studija drugačije su od ostalih i po tome što se temelje na design thinking metodologiji kako bi rješenja bila inovativnija i u skladu sa stvarnim potrebama ljudi. U partnerstvu s češkom dizajn agencijom 52Hours zato je osnovan i Design Thinking Studio Hanza Medije, koji pomaže kompanijama podići razinu inovativnosti. U svim native prilozima na platformama Hanza Medije, Jutarnjem, Globusu, Gloriji, Slobodnoj Dalmaciji, promoviraju se vrijednosti, a ne proizvodi i usluge, u skladu s najvišim etičkim standardima koje zastupa i New York Times. Svaki prilog je jasno označen i deklariran kao sponzorirani prilog.
Hrvatska velika nagrada sigurnosti
Projekt Native Ad Studija Hanza Medije “Vruća mapa Hrvatske: Koliko je sigurno vaše susjedstvo” dobio je Hrvatsku veliku nagradu sigurnosti 2016. u kategoriji najboljeg projekta poslovnog sektora u ostvarivanju sigurnosti zajednice, koju dodjeljuje Hrvatska udruga menadžera sigurnosti.
Nagrada je jučer na X. danima sigurnosti u Opatiji uručena Dušanu Miljušu, jednom od autora native projekta napravljenog u suradnji s Croatia osiguranjem. Dani sigurnosti održavaju se pod pokroviteljstvom predsjednice Kolinde Grabar-Kitarović. Projekt “Koliko je sigurno vaše susjedstvo” izazvao je veliki interes javnosti, a njegovu vrijednost prepoznali su i stručnjaci iz područja sigurnosti koji su mu dodijelili prvu nagradu.