Ova teza sa subvencioniranjem od strane države mi je užasmo iritantna. Kao, u Kini sve država sdubvencionira. Pa odakle onda državi toliki novci da sve subvencionira sa 30-50%. Ne padaju valjda s neba. A Njemci, Francuzi i ostali ne podržavaju auto industriju? Naravno da jesu.
O Bože članci su vam sve lošiji. Pa znate li vi uopće gdje se nalazi usisna grana i da iza nje prostoji filter zraka, Da voda uđe u motor to bi bio kraj iste sekunde. Osim toga svaki normalan auto ima zaštitu od prskanja. Ali da voda naglo hladi vruće dijelove auspuha i motora što nije dobro, ulazi u homokinetičke zglobove, poluosovine, i jaki mlazovi uništavaju gumice u prirubnice ...
Baš sam se razočarao u Autoklub. Nisam očekivao ovako plitak članak. Adblue nije aditiv i ne miješa se s gorivom niti ima ikakve vaze sa pumpom za gorivo. I adblue se pojavio 10 godina prije Dieselgate-a. Baš Jadno.
EU se ponaša bezveze. Srbija je suverena samostalna država, ako žele u EU imaju pravila, ako žele s Rusijom nek idu ali onda nek ne dolaze EU pod prozor plakati. Očito je Srbima ovako dobro, slave braću Ruse a u Hrvatsku dolaze prati posuđe preko ljeta. Tko smo mi da im sudimo u govorimo ima da im nije dobro kad oni očito žele imati plaču upola od hrvatske.
Benzinski auto je težek ispos 2 tone a u svom radnom vijeku od npr 400 tisuča km proguta 28 tona bnzina. Sad razmisli koliki je to oblak dima i što ti se čini prihvatljivije. S druge strane materijal za baterije se kopa iz zemlje samo jednom i za nove baterije se reciklira. Sad upotrijebi svoju glavu i reci mi do kakvog si zaključka došao.
Komentari
Tko brani EU proizvođačima da stave bolje komponente? Cijena. Audi ugrađuje sve više jeftine plastilke.
Ova teza sa subvencioniranjem od strane države mi je užasmo iritantna. Kao, u Kini sve država sdubvencionira. Pa odakle onda državi toliki novci da sve subvencionira sa 30-50%. Ne padaju valjda s neba. A Njemci, Francuzi i ostali ne podržavaju auto industriju? Naravno da jesu.
Zaašto uvijek negativa.
Komentar ti nema veze s onim što piše u članku. Prvo pročitaj ćlanak pa onda piši komentar.
Još jedan u nizu besmislenih clickbait članaka. Žali Bože vremena potrošenog na čitanje.
Ne vjeruj Danacima ni kad ti darove nose.
O Bože članci su vam sve lošiji. Pa znate li vi uopće gdje se nalazi usisna grana i da iza nje prostoji filter zraka, Da voda uđe u motor to bi bio kraj iste sekunde. Osim toga svaki normalan auto ima zaštitu od prskanja. Ali da voda naglo hladi vruće dijelove auspuha i motora što nije dobro, ulazi u homokinetičke zglobove, poluosovine, i jaki mlazovi uništavaju gumice u prirubnice ...
Baš sam se razočarao u Autoklub. Nisam očekivao ovako plitak članak. Adblue nije aditiv i ne miješa se s gorivom niti ima ikakve vaze sa pumpom za gorivo. I adblue se pojavio 10 godina prije Dieselgate-a. Baš Jadno.
EU se ponaša bezveze. Srbija je suverena samostalna država, ako žele u EU imaju pravila, ako žele s Rusijom nek idu ali onda nek ne dolaze EU pod prozor plakati. Očito je Srbima ovako dobro, slave braću Ruse a u Hrvatsku dolaze prati posuđe preko ljeta. Tko smo mi da im sudimo u govorimo ima da im nije dobro kad oni očito žele imati plaču upola od hrvatske.
Musk je najbolji dokaz da glup i lud nije isto.
Ma nije, nego se tješimo i tražimo razloge ...
Benzinski auto je težek ispos 2 tone a u svom radnom vijeku od npr 400 tisuča km proguta 28 tona bnzina. Sad razmisli koliki je to oblak dima i što ti se čini prihvatljivije. S druge strane materijal za baterije se kopa iz zemlje samo jednom i za nove baterije se reciklira. Sad upotrijebi svoju glavu i reci mi do kakvog si zaključka došao.