Bifore stroge renesansne Palače Strozzi u Firenzi osvanule su uokvirene gumenjacima, doslovce ružičastom i generalno stiliziranom verzijom onih kojima stižu, odnosno s kojih se utapaju izbjeglice, a u Palaču je dojezdio ekskluzivan “imigrant”, čija je posjetnica otisnuta na barjacima pored ulaza: Ai Weiwei slobodan, tako piše, aludirajući i na činjenicu da je najpoznatiji kineski, a trenutno valjda i svjetski živući likovni umjetnik stanovito vrijeme u svojoj domovini morao proboraviti kao zatvorenik.
Slava je dvoguba sjekira: gotovo da veću pozornost privlači lik (i njegov politički odsjaj) nego djelo. Reprezentativna izložba u Firenzi - prema onome što smo mogli vidjeti reproducirano prije sinoćnjeg otvaranja - striktno je u tragu Aijeve (kaže on: modernističke, kažu na ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....