ZAGREB - Edvard Munch dugo je na krivom mjestu, svrstan među umjetnike 19. stoljeća, simboliste, prikazivan kao slavni autor “Vriska”, najčešće reproducirane slike nakon “Mona Lise”.
Bilo je više pokušaja da se ta greška ispravi izložbama koje Muncha prikazuju kao pravog umjetnika 20. stoljeća, ali predodžba o osamljenom, ispaćenom slikaru pokazala se tvrdokornom. Ne i za kustose Angelu Lampe i Clémenta Chérouxa koji su odlučili “nijansirati sliku Edvarda Muncha kao umjetnika zebnje, melankolije, okrenutom samom sebi i predstavljanju osobnog, unutrašnjeg svijeta”.
Crvene uši
Pariškom izložbom “Edvard Munch, moderno oko” postavljenom u suradnju s Munchovim muzejom u Oslu, razorili su predrasude. U nedjelju popodne, u golemoj gužvi koja prati izložbu u Centru Geo...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....