Za naslovnu fotografiju izložbe u Modernoj galeriji portreta Nine Vranića koji je snimao mnoge od najvažnijih likovnih protagonista svoje epohe, druge polovice dvadesetog stoljeća, odabrali su portret kiparice Milene Lah u bijeloj dolčeviti. Fotografijom dominiraju njezine goleme, radoznale oči. Razumijem odabir, no moram priznati da je meni u oči na prvu najviše upao portret kiparice Marije Ujević Galetović, snimljene u mladim danima i iz profila, ozbiljne i zamišljene. Izvrstan je i portret Ive Friščića, u bijelom odijelu i s tamnom kravatom, te s poprilično upečatljivim brkovima.
Kakav je, zasigurno, bio gospodin taj Ivo Friščić, nesuđeni brodograditelj, po obrazovanju slikar, svojedobno i dizajner (omot ploče Dedić Golob u popartističkom stilu). Žao mi je da ga nisam ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....