ZAGREB - Reklama “Čistačica” za Cinestar uvrštena je u zadnje izdanje Shotsa. Riječ je o instituciji koja postoji 20 godina i smatra se najrelevantnijim izvorom informacija o najboljim svjetskim redateljima i TV reklamama, pa je poprilična čast ako te izaberu i uvrste. A 39-godišnji Maro Pitarević prvi je hrvatski redatelj čija je reklama ušla u Shots.
Neobično je da je Pitarević, kojeg ponajviše poznajemo kao copywritera i pjesnika, nagrađen u ulozi redatelja. U nagrađenoj reklami pratimo čistačicu i, kako se naknadno otkriva, ljubiteljicu filmova. Nakon što obavi svoje svakodnevne poslove čišćenja po multiplexu, ona se uživljava u uloge iz raznih filmova, poput Indiane Jonesa ili Taksista (primjerice, dok je nitko ne gleda, u ulozi De Nira, govori s ogledalom u kupaon...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....