- Naši kustosi nisu procjenjivali slike. Mirjana Štrbac, koja vodi marketing izložbe, obratila se našem šefu marketinga i zatražila kolekcionarsku sobu za predstavljanje radova, koju smo mi rado ustupili, nakon što su nam oni predočili neka istraživanja i ozbiljnu prepisku o tim djelima koja imaju - rekla nam je ravnateljica Muzeja Mimara Lada Ratković-Bukovčan.
- Nitko od nas nije bio involviran u proces analize ili procjene slika, nismo ih fizički ni vidjeli, jedino preko fotografija - dodala je ravnateljica Mimare, koju smo upitali zašto su kao Muzej Mimara objavili da će “izložiti dva remek-djela Pabla Picassa” ako ne postoje dokumenti koji potvrđuju autentičnost slika te je moguće riječ i o falsifikatu.
- Čujte, riječ je o umjetničko-marketinškom projektu. Na...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....