NOVA TIPOGRAFIJA

NAŠ DIZAJN ZA NAJVAŽNIJI MUZEJ NA SVIJETU Kako su hrvatski dizajneri pobijedili konkurenciju na natječaju za slavni Louvre

 Ranko Šuvar/EPH
Pisma koja su nazvali ‘Louvre Sans’ i ‘Louvre Serif’, muzej ima ekskluzivno pravo koristiti pet godina
Pisma koja su nazvali ‘Louvre Sans’ i ‘Louvre Serif’, muzej ima ekskluzivno pravo koristiti pet godina

Mladi hrvatski dizajneri, Sandro Dujmenović (28) i Marko Hrastovec (26), autori su nove tipografije Louvrea koji ovog proljeća, nakon više od dvadeset godina, mijenja svoj vizualni identitet, u sklopu kojeg je neznatno promijenjen logotip, ali imaju, primjerice, novu tipografiju. Nova pisma hrvatskih autora, nazvana “Louvre Sans” i “Louvre Serif”, muzej ima ekskluzivno pravo koristiti pet godina, a zadržavaju i mogućnost trajnog otkupa. Slova će koristiti na svim promotivnim materijalima muzeja, od tiska do digitalne komunikacije - plakatima na ulici, lecima, oglasima, panoima unutar muzeja, raznim brošurama i ogromnim bannerima, većinom dužima od 20 metara...

Pobijedili Francuze

Slučaj je htio da su u agenciji Dream On na internetu vidjeli Dujmenovićev portfolio i njegov...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 13:10