Mladi hrvatski dizajneri, Sandro Dujmenović (28) i Marko Hrastovec (26), autori su nove tipografije Louvrea koji ovog proljeća, nakon više od dvadeset godina, mijenja svoj vizualni identitet, u sklopu kojeg je neznatno promijenjen logotip, ali imaju, primjerice, novu tipografiju. Nova pisma hrvatskih autora, nazvana “Louvre Sans” i “Louvre Serif”, muzej ima ekskluzivno pravo koristiti pet godina, a zadržavaju i mogućnost trajnog otkupa. Slova će koristiti na svim promotivnim materijalima muzeja, od tiska do digitalne komunikacije - plakatima na ulici, lecima, oglasima, panoima unutar muzeja, raznim brošurama i ogromnim bannerima, većinom dužima od 20 metara...
Pobijedili Francuze
Slučaj je htio da su u agenciji Dream On na internetu vidjeli Dujmenovićev portfolio i njegov...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....