Prema istraživanju agencije GfK iz siječnja 2013. godine, Hrvati peru zube svaki peti dan, a četkicu mijenjaju jednom na godinu. Higijena kao odraz stanja u društvu? Vjerojatno. Tako zaključuju dizajneri studija Bunch koje je ovaj zabrinjavajući podatak o higijenskim navikama hrvatskih građana potaknuo na izradu odličnog plakata, jednog od 56 radova koji su u sklopu projekta portala Vizkultura izloženi u galeriji Hrvatskog dizajnerskog društva u Boškovićevoj 18.
Mlijeko kao luksuz
- Forma dizajnerskih plakata svedena je na marketinšku industriju, a kreativnosti nema. Osim rijetkih plakata za kazalište i nezavisnu scenu, ne postoji više sloboda komuniciranja. Cilj ove izložbe je rehabilitiranje plakata: željeli smo da budu intrigantni, ali i da se referiraju na društvenu, kultu...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....