VEDRAN KLEMENS

‘Otkad posao radimo digitalno, ilustracije u retro stilu sve više postaju trend‘

 Vedran Klemens
Čini se da su u posljednje vrijeme, uz humor, popularni retro motivi u dizajnu

Ilustrator Vedran Klemens nacrtao je novu kampanju za sok Pipi u retro stilu punu duhovitih detalja.

Primjerice, ljepotica u crvenom badiću uživa u suncu na prozoru dok čita časopis zvan Ćakule koji objavljuje skandale sa slomljenim srcima, a sluša radio koji se zove Mileva. Na prozoru povremeno i vježba ili promatra prolaznike. Sve dok, naravno, ispija sok Pipi kroz crveno-bijelu slamčicu. Muškarac, pak, u najboljim godinama, u crvenim tzv. jocker gaćicama zavezanima u mašnicu toća noge u lavoru, u kojemu pliva i žuta patkica.

image
Vedran Klemens

Jake boje

Švicarski nožić je uz njega kako bi si složio sendvič, tenisice je odložio na stranu, ventilator mu kvari frizuru. Ljepotice mašu roniocu koji je u moru pronašao njihov badić i čudi se što je to...

Dominiraju jake boje, žuta, plava i crvena. Kako nam govori dizajner, koji ilustracije radi za agenciju Imago, a koja osmišljava kampanju: “U oblikovanju se vodim humorom, nastojim da čitav prizor bude simpatičan, da se ljudi mogu na neki način poistovjetiti...”

image
Vedran Klemens
Ivan Posavec/Cropix

Drugačija kampanja

Čini se da su u posljednje vrijeme, uz humor, popularni retro motivi u dizajnu. “Zapravo to nisam primjećivao kao trend, ali slažem se. U digitalno doba, kada većinu toga doživljavamo preko ekrana, gubimo taj stanovit taktilni osjećaj. Digitalna ilustracija omogućava da radiš na sto načina, može se proizvesti efekt starog papira, dati šarm i toplinu koju ima analogna ilustracija. A inspiriram se, među ostalim, i elementima iz prošlosti.”

image
Vedran Klemens

Reklama za Pipi nekad je bila simbol za ljepoticu Anu Sasso koja mokra u badiću izlazi iz mora. Međutim, posljednje tri godine, Pipi simboliziraju upravo Klemensove ilustracije. Ove je godine kampanja nešto drugačija. Naime: “Zbog korone dio ljudi neće ići na more, pa se kampanja bavi i ostankom kod kuće na šaljiv način.

Naziv je ‘Lito je tamo gdje si ti’. Ove godine nema razglednica kao prethodnih, ne bi imale smisao, već se više ide na online platformu”, kaže Vedran Klemens, koji je proteklih godina već ilustrirao nekoliko natpisa za Pipi.

Vedran Klemens rođen je u Sarajevu, a od 1997. živi u Zagrebu gdje je diplomirao slikarstvo na Akademiji likovnih umjetnosti i grafički dizajn na Studiju dizajna. Radio je u agenciji Gray, zadnjih šest godina je freelancer.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. travanj 2024 08:31