Jučer je u svojoj kolumni Teatar kolega Tomislav Čadež napisao kako u zagrebačkim kazalištima, dok je gradonačelnik bio Milan Bandić, nije bilo cenzure, niti autocenzure.
Nije možda bilo u kazalištima, no jest izvan njih. Odmah sam se, naime, sjetila plakata koji je Vanja Cuculić postavio uz predstavu "Fine mrtve djevojke", a koja je redatelj Dalibor Matanić postavljao u Gavelli. Dvije zagrljene porculanske figure Bogorodica isprovocirale su neke od prolaznika koji su u njima vidjeli nešto više od zagrljaja. Plakat je povučen, a konzervativan dio javnosti nije još danima o tom plakatu prestao govoriti.
Imao je Cuculić u svojoj karijeri i provokativnijih radova, i za ovo kazalište, no ova je scena bila valjda najvidljivija prolaznicima pokraj plakata. Druge je trebalo više p...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....