Iako mu sam nikada nije posvetio neki svoj rad, nego je ostao pri mnogo svakodnevnijim motivima poput konzervi juha, kečapa i sapuna, Andy Warhol, genij pop-arta, obožavao je Dom Perignon.
To je jedan od razloga zbog kojih su ljudi iz Moet & Chandona zatražili od dizajnera iz britanskog Design Laboratoryja, da reinterpretiraju bezvremensku bocu u Warholovu stilu.
Mladi su dizajneri napravili sjajan posao stvorivši jedinstvenu kolekciju od tri boce s crvenom, plavom ili žutom etiketom, kao homage Warholovoj igri bojama. I prije puštanja na tržište u SAD-u i Europi nastala je prava pomama za ograničenom serijom jedinstvenih boca u kojima je šampanjac iz 2002. godine, a stoje oko 1000 kuna.
A da se radi o nečem doista posebnom i vrijednom kolekcionarskog ulaganja, svjedoči i činjenica da etiketa Dom Perignona nije mijenjana još od 1921. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....