HOMAGE DOM PERIGNONA WARHOLU

Umjetnikovo omiljeno piće nosi njegove omiljene boje

Iako mu sam nikada nije posvetio neki svoj rad, nego je ostao pri mnogo svakodnevnijim motivima poput konzervi juha, kečapa i sapuna, Andy Warhol, genij pop-arta, obožavao je Dom Perignon.

To je jedan od razloga zbog kojih su ljudi iz Moet & Chandona zatražili od dizajnera iz britanskog Design Laboratoryja, da reinterpretiraju bezvremensku bocu u Warholovu stilu.

Mladi su dizajneri napravili sjajan posao stvorivši jedinstvenu kolekciju od tri boce s crvenom, plavom ili žutom etiketom, kao homage Warholovoj igri bojama. I prije puštanja na tržište u SAD-u i Europi nastala je prava pomama za ograničenom serijom jedinstvenih boca u kojima je šampanjac iz 2002. godine, a stoje oko 1000 kuna.

A da se radi o nečem doista posebnom i vrijednom kolekcionarskog ulaganja, svjedoči i činjenica da etiketa Dom Perignona nije mijenjana još od 1921. godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. listopad 2024 10:17