Venecijanski bijenale, ove godine naslovljen “Sve svjetske budućnosti”, na čijem je čelu nigerijsko-američki kustos, pjesnik i pisac Okwui Enwesor, bolji je nego par prethodnih smotri, a posebno posljednja. Tad je Massimiliano Gioni izlagao umjetnike ili, naprosto, pojedince koji su bili opsjednuti skupljanjem često neobičnih predmeta, no iako je želio postići provokaciju, previše je pobjegao u larpurlartizam. Enwesorov je bijenale konkretan, vrlo političan, socijalan i lijevo orijentiran. Ne čude naslovi u mnogim talijanskim novinama kako je Venecija ove godine obojena u crveno.
Također, što je važno, nije zapadnocentričan. Zlatnog lava za životno djelo dobio je zapadnoj publici malo poznat ganski umjetnik El Antasui, za kojeg Enwesor tvrdi da je “možda najbolji živu...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....