Tijekom devedesetih godina kanadski režiser Atom Egoyan skrenuo je na sebe pažnju serijom filmova poput “Ispravljača” (1991.), “Exotice” (1994.) ili “Sweet Hereafter” (1997.) u kojima se bavio temama usamljenosti i urbane alijenacije.
Svojevrsni “Bergman iz Toronta”, Egoyan je u tom razdoblju bio jako pomodan režiser, a tom status pomogle su i sporedne nagrade u Cannnesu 1994. i 1997. Otada nadalje, Cannes je prikazao većinu Egoyanovih filmova, pa i one koji nisu bili blistavi. Tako je i ove godine u festivalskom program jedan Egoyanov naslov koji - također - nije blistav. Riječ je o kriminalističkom trileru “Captive” (Zatočenica).
Priča o nestaloj djevojčici
Zaplet počinje jednog jutra kad 9-godišnja djevojčica Cass misteriozno nestane iz automobila njenog o...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....