Početkom dvijetisućitih u njemačkom se filmu pojavila skupina autora koju su kritičari skupno nazvali "berlinska škola". Jedan od njih iskočio je kao možda najzanimljiviji: ime mu je Christian Petzold. U filmovima kao što su "Wolfsburg" (2003.), "Yella" (2007.) ili "Jerichow" (2008.) Petzold se bavio temama izglobljenosti i samoće i likovima mladih neuklopljenih u društvo. Istodobno, njegovi su filmovi rafinirano analizirali njemački kapitalizam. Najbolji Petzoldovi filmovi preskočili su hrvatska kina. Posljednjih godina, srećom, njegovi se naslovi ipak distribuiraju, pa to vrijedi i za najnoviji, "Crveno nebo". To je dobra vijest. Ona manje dobra je da "Crveno nebo" ne spada u najbolje redateljeve radove. Film prati dvojicu umjetnika koji odlaze u ladanjsku kuću uz Baltik. Tamo zateknu...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....