Barem naizgled, prošla je godina u hrvatskim kinima bila iznimno uspješna. Porast bruto prometa dosegnuo je gotovo 10 posto (zapravo 8,9), što nije malo, reklo bi se da je publika uistinu počela ići u kino jer se najviše zaradilo u proteklih pet godina (zapravo, i u puno većem razdoblju), međutim, tajna je u povećanoj cijeni ulaznice koju su nabili najjači hrvatski multipleksi. Zapravo, u 2018. je zabilježeno samo dva posto više gledatelja, što nije bogzna što, no možemo zadovoljno odahnuti nakon što uzmemo u obzir činjenicu da je u susjednoj Italiji pad posjeta kinima iznosio 10 posto.
Sve je, zapravo, jako relativno. U Americi uživaju u tome da im je to bila najbolja godina po prihodima u posljednjih nekoliko desetljeća, no i tamo je rezultat postignut podizanjem cijen...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....