Robert Bresson, utjecajni francuski majstor minimalističkog filma, jednom je rekao da svaki film umre dvaput, a rodi se triput: "Moj film se najprije rodi u mojoj glavi i umre na papiru, ožive ga živi ljudi i stvarni predmeti koje koristim, koji potom bivaju ubijeni na filmu, ali kada se postave u određenom redoslijedu i projiciraju na platno, ponovno ožive poput cvijeća u vodi."
Mudrost koja filmom kruži desetljećima od osobite je koristi mladim filmašima, koji još ne znaju koliko će se njihove ideje promijeniti prije nego što dođu do publike. Promjene ponekad mogu biti neznatne, a ponekad drastične. Ne podcjenjujući moć montaže, najveće se preobrazbe na filmu vjerojatno dogode između "smrti" na papiru i "uskrsnuća" na snimanju.
Najbolje to zna Hana Jušić, 42-godišn...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....