Svaki od 40 milijuna najutjecajnijih ljudi na Instagramu ima više od 10 milijuna pratitelja. Više od sto milijuna ih ima više od sto tisuća pratitelja. Jesu li svi oni doista slavni, pita se Nick Bilton, redatelj filma “Influenceri” (eng. “Fake Famous”) koji podiže prašinu u svjetskim medijima.
Bilton je inače novinar koji već dvadesetak godina pokriva teme iz tehnologije i bavi se utjecajem novih medija na društvo. Pisao je za The New York Times, a danas radi za Vanity Fair te surađuje, među ostalim, sa CNBC-jem.
Njegov dokumentarac “Influenceri”, koji je dostupan za gledanje na HBO GO-u, zapravo je društveni eksperiment u kojem su on i njegov tim od troje anonimusa pokušali napraviti influencere. Ogranizirali su veliku audiciju, na kojoj su za zvijezde filma odabrali ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....