ZAGREB - Režiser Wes Anderson stekao je autorsku reputaciju na prijelazu devedesetih u dvijetisućite serijom filmova (“Rushmore”, “Kraljevski Tenenbaumi”, “The Life Aquatic”…) koji su bili toliko neobični da mi nije jasno kako su uopće snimljeni.
Osovljeni oko likova ekscentričnih čudaka, pripovjedno kaotični, stilizirani i smješteni u zaključane citatne svjetove, Andersonovi filmovi bili su jednako daleko i od Hollywooda i od dominantne, sundanceovske estetike nezavisnog filma.
Autorov alter-ego
Nisam posebno volio te rane Andersonove filmove. Puno mi je stvari u njima smetalo, a dvije pogotovo: činjenica da se bave socijalno autističkim mikrokozmosima, te narcisoidna želja da se film prekrca likovima koji su autorova alter-ega: genijalnim, ekscentričnim čudacima...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....