U čuvenoj "Teoremi" Piera Paola Pasolinija siromašni autsajder opčini i zavede čitavu milansku imućnu obitelj. Nešto slično dogodi se i u trileru "Saltburn" Britanke Emerald Fennell.
Ali, dok kod Pasolinija Posjetilac opčini bogatune jer je lijep i neodoljiv, u filmu britanske redateljice junak Oliver (Barry Keoghan) je neugledan, banalan i bez imalo šarma. Ipak - uvuče se u aristokratsku englesku obitelj poput grinje.
Redateljica Fennell skrenula je na sebe pozornost filmom "Djevojka koja obećava", koji je uspio vjenčati erotski triler, camp i #MeToo feminizam. Dok je taj film bio (i odveć) hvaljen, drugi je film Fennell nakon premijere na Amazonu naišao na ponešto zlovoljnih reakcija. Šteta, jer je izvrstan.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....